-->

24 Nov 2013

Kumpulan Tulang Tersingkir Di Minggu Ke-2 Maharaja Lawak Mega 2013

Assalammualaikum..
Minggu Kedua Maharaja Lawak Mega 2013 (MLM 2013) menyaksikan kumpulan Tulang yang dianggotai oleh Along, Didie Alias dan Soya tersingkir. Pada minggu pertama MLM yang lalu pun, kump Tulang juga berada dalam kedudukan bottom three. Selain kump Tulang yang tersingkir, kump Kucai dan kump MaMu juga berada dalam bottom three untuk minggu kedua ini. Aku ada baca komen2 kat page MLM mengenai persembahan kump Tulang ni, rata2nya berpendapat persembahan kump Tulang tak best dan tak lawak langsung. Kalau ada yang perasan Along, Didie dan Soya pernah berlakon sekali dalam rancangan Gila-Gila di Astro Warna dulu.
Ramai juga yang beri komen mengatakan Along dah salah pilih partner. Setahu aku Along sepatutnya partner dgn gandingan lamanya di Raja Lawak Musim 2 iaitu Azrul menerusi kump Charm dulu. Tapi tak tahulaa kenapa x jadi plak disaat2 akhir dan Along join group lain n Azrul x join langsung MLM kali ini. Aku rasa if Along dengan Azrul bergabung semula maybe impak die lain n maybe lebih best n kelakar. Aku suka masa diorang sama2 dlm kump Charm dulu ketika di Raja Lawak 2, memang best masa tu dan diorang jadi Naib Juara tu. Sayang Along & Azrul x bergabung masuk MLM kali ni. Apapun tema MLM minggu ini juga agak susah iaitu "Cerita Rakyat".
Banyak gak kumpulan yang melakonkan watak sultan gitu, tak kurang juga banyak kumpulan yang kurang menyerlah dalam minggu ini seperti, Kucai, Osama, Mamu, Saywho, Zero, Boboi & Comey. Kump WaLa menebus kehampaan minggu lalu ketika berada di bottom three dan bangkit pada minggu ini dengan sketsa yang melucukan. Bocey pun boleh tahan, begitu juga dengan SYJ.  Nabil terus konsisten minggu ini dan memberikan persembahan terbaiknya, interaksinya bersama dengan juri Luna Maya juga kelakar. Sepah Tu juga best minggu ni, Tok ketua tu masih mencari bulu ayamnya hehe. Yusof Haslam sempat memuji Jep ni hensem dan macam nk ambik Jep berlakon filem die dah nanti. Untung Jep memang musim Jep sekarang ni. Tapi best plak tengok die sebut2 nama Ahmad Idham tu hehe.
Kump Jambu memang banyak idea, idea2 lawak diorang mmg x terjangka dek akal hehe. Best tengok diorang cuma x berkenan sikit part cium2 gambar tu. Kalau tak silap lepas show habis, kump Jambu berada dikedudukan teratas undian SMS mengatasi Sepah Tu. Kump Shiro juga best, banyak punchline yang kelakar.

Baca Jugak Entri Dibawah ni yer..

8 ulasan:

  1. memang tulang tak best pun malam tadi.hihihi...

    BalasPadam
  2. mmg kelaut pown. eloklah keluar awal, agar lawak merapu tak menular.

    standing obsession utk nabil, dia menjadi bila sendiri. takde tooooottttttt pown dlm lawak nabil. tabik spring!

    BalasPadam
  3. luna maya???astaga...jom xchange list wif my blog :
    Azim Aris

    Tak Mungkin Benar

    Muhasabah

    follow ya :)

    BalasPadam
  4. As-salam/Hai/Salam Bloggers!

    Minat dengan MaharajaLawak ke ? hehe..

    Saya datang sini dari segmen MizzWenn.
    Saya klik-klik, baca-baca dan follow..
    Jemput ke blog saya juga : http://www.sofinahlamudin.com
    entry terbaru :
    1. http://tiny.cc/ArtFestivalYangBest
    2. http://tiny.cc/HeaderBlog

    salam kenal :)

    BalasPadam
  5. Entry khas untuk Miss Banu : http://www.sofinahlamudin.com/2013/11/blogwalking-ke-blog-milik-miss-banu.html

    BalasPadam
  6. kump tulang mmg x best pun.. hihi...

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017