-->

13 Nov 2013

Azhael Tersingkir & AFMASUK Dibuka AF2013

Assalammualaikum..
Ahad Lepas, penonton dikejutkan dengan penyingkiran Azhael yang merupakan satu-satunya peserta Duo yang tinggal dalam AF2013 nih. Rasanya ramai yang menyangka Azhael akan ke Final kerana sering mendapat undian yang agak tinggi juga. Kecoh juga laa kat Twitter bila ramai tidak berpuas hati dengan penyingkiran Azhael ini. Azhael sampai trending di Twitter dan ramai juga yang meminta agar AFMasuk diwujudkan untuk memberi peluang kedua pada peserta2 yang telah tersingkir. AFBUZZ pada hari isnin yang lalu telah mengumumkan yang AFMasuk telah diwujudkan dan para penonton boleh mengundi peserta yang telah disingkirkan untuk diserap masuk kembali sekaligus dapat beraksi di Final.
Keputusan AFMASUK akan diumumkan dalam program Meletop pada hari Selasa yang dikendalikan oleh Nabil & Neelofa. Rasanya untuk undian AFMASUK ni, Azhael sangat berpotensi besar untuk masuk kembali dan beraksi di Final AF2013. Aku confident yang Azhael akan diserap masuknyer. Di program AFBuzz pun Azhael ada cakap yg diorang akan all out di final jika terpilih untuk mendapat peluang kedua. Apapun kita tunggu dan lihat jer.

Ketika semua orang terkejut akan penyingkiran Azhael tu, ada satu perkara kelakar yg berlaku di twitter yang mana twitter AF telah tersalah tag orang. Diorang nak tag Nabila AF2013 tapi tak sengaja tertag Nabil Ahmad (Raja Lawak) n yang bestnyer Nabil siap reply balik n tanya bila masa die nyanyi dgn ella??adoii lawak tul. Ramai gak yang perasan benda ni, Hazama pun siap retweet dan mention Nabil, boleh tgk gambar kat bawah ni hehe.
Kelakar bila last2 Nabil layankan jerr semua n mgaku plak nyanyi dgn ella hahaha..memang tersengih jer tengok jawapan Nabil ni. 
Finalis AF2013-Faizul, Indah, Nabila, Aisyah & Amira

Update!!!!
Dato Siti Nurhaliza telah mengumumkan di program Meletop yang Azhael akan diserap masuk kembali dalam AF2013 dan beraksi di Final.

10 ulasan:

  1. boleh pulak tersalah tag tu. hihi

    BalasPadam
  2. kan dah ada undi masuk..sbb diorg ni layak kot untuk ke final...

    BalasPadam
  3. die sorg ajelaa lelaki yg diapit para wanitaa..cool laa

    BalasPadam
  4. mmg confirmlah azhael tu masuk semula.. hahaha.. nabil pun layankan aje kan.

    BalasPadam
  5. Ala...itu semua strategi bisnes astro.Buat keluar peserta yg dah top supaya org undi semula. Ramai undi maka byk wang masuk.cuba keluarkan yg tak sedap..ada ker yg nak undi semula?

    BalasPadam
  6. hahaha....dah mcm nampak pemenangnya...perkara biasa, yg dah terkeluar, masuk balik mesti juara. yg masuk guna wild-card mesti juara...

    yg lawaknya, nabil tak pernah juara. tak pasal2 kena duet ngan ella plak...hihihi

    BalasPadam
  7. lama tak baca enrtry miss banu sejak dah lame xberblog..bila dah berblog..dah lama tinggalkan..susahnya nk catch up balik..miss banu boleh tolong saya mana saya boleh rujuk untuk tutorial?

    BalasPadam
  8. AF Masuk Azhael Go Final Dan Juara Azhael Ok

    BalasPadam
  9. x tahu menahu.. skali pun x penah tgk.. huhu

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017