-->

21 Jan 2016

Sinopsis Drama Cinta Hati Abah Slot Samarinda TV3

Assalammualaikum..
Drama Cinta Hati Abah akan disiarkan pada 20 Januari ini menggantikan drama Aku Pilih Kamu yang telah tamat episodnya. Drama Cinta Hati Abah ini mempunyai 15 episod dan dilakonkan oleh Zara Zya, Nonny Nadirah, Afiq Muiz, Idris Khan, Sweet Farhana serta ramai lagi. Bila tengok sinopsis cite ni nampak macam menarik jugaklah jalan cerita drama terbaru di Slot Samarinda ni, Apapun jom layann sinopsis cite ni kat bawah k. Sinopsis dibawah ni credit kepada blog EDtv.

Sinopsis Drama Cinta Hati Abah

Kisah seorang nelayan, Pak Salleh (Esma Daniel) yang kematian isteri, dikurniakan 3org cahaya mata, dan ketiga-tiganya anak perempuanAnak yang sulung, Baizura (Nonny Nadirah) merupakan pelajar pintar dan mempunyai masa depan yg cerah, juga menjadi harapan Pak Salleh, melihat Baizura ke menara gading. Walaupun Baizura pelajar pintar, namun dia agak materialistik, bercinta dengan Marzuki (Afiq Muiz), anak kepada Tokey keropok, En. Jalil (Razak Ahmad) dan Che Gayah (Laila Nasir). Anak kedua Pak Salleh, Intan (Zara Zya) juga pelajar cemerlang dan amat sayangkan ayahnya, serta adiknya, Zaharah (Nor Zara Sophia) serta lebih merendah diri berbanding kakaknya.
Anak bongsu Pak Salleh, Zaharah, di bawa oleh Nor Zara Sophia (Zaharah Kecil) dan Sweet Farhana (Zaharah Besar) juga anak yg pintar dan cemerlang, hingga dpt menyambung pengajian ke luar negara. Maimon (Noralbaniah) merupakan adik sepupu kepada Pak Salleh, dan isteri kepada Yamin (Azman Jantan) , seorang yang mempertahankan keluarga Pak Salleh. Intan (Zara Zya) juga rapat dengan Ikmal (Idris Khan), anak kepada Cikgu Ramlah (Suzanne), yg sering mengambil berat tentang IntanDiselit dengan watak Mail (Hadi Nawawi) yang juga pekerja En. Jalil (Razak Ahmad) dan Che Gayah (Laila Nasir) yang akan memberi impak dalam kisah ini.

Milah (Liza Zain) merupakan pemilik kedai makan, mempunyai seorang anak lelaki yang lurus bendul, Fikri (Ben Amir) sering membantu Intan dan menjaga Zaharah. Nantikan kemunculan dan bagaimana kesudahan Cinta Hati Abah, drama bersiri 15episod yg akan mengisi Slot Samarinda, TV3


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017