-->

13 Jan 2016

Sinopsis Drama Anakku Diva Slot Dahlia TV3

Assalammualaikum..
Anakku Diva adalah drama terbaru untuk Slot Dahlia Tv3 dan sudah pun disiarkan mulai 2 Januari 2016 yang lalu. Drama Anakku Diva dilakonkan oleh Janna Nick, Ramona Zam Zam, Fiza Halim, Haeriyanto Hassan, Ardell Aryana, Shakila Khoriri, Dania Erisha, Farzana Latiff dan ramai lagi. Drama ini merupakan terbitan JS Pictures dan diarahkan oleh Hj Azman Yahya. Memang menarik drama ni, siap cakap loghat utara bagai hehehe. Apapun jom layan sinopsis cite ni kat bawah k..

Sinopsis Drama Anakku Diva 
Anakku Diva mengisahkan tentang Hussin dan Zahra yang bertemu semula dalam satu majlis reunion kolej. Pertemuan itu mencetuskan kembali bibit-bibit cinta antara mereka, cinta yang pernah terjalin suatu ketika dulu. Hussin dan Zahra dapat menerima anak masing-masing. Namun anak-anak mereka seolah tidak dapat bersatu.
Apa akan terjadi selepas itu, Adakah Hussin dan Zahra akan bersatu? Bagaimana pula dengan persefahaman antara anak-anak mereka.
Untuk mengetahui kesudahan kisah ini, jangan lupa saksikan Drama Anakku Diva, setiap hari Sabtu dan Ahad di slot Dahlia bermula jam 6.58 petang hanya di TV3.

3 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017