-->

21 Sep 2016

Angelina Jolie & Brad Pitt Bercerai

Angelina Jolie dan Brad Pitt Bercerai 

Assalammualaikum..
Kecoh di media sosial yang Angelina Jolie dan Brad Pitt dah bercerai, dah takde lagi Brangelina pasni. Dikatakan Angelina Jolie memfailkan pemceraian serta menuntut hak penjagaan 6 anak - anak mereka pada Selasa lalu. Brangelina mula berkenalan dan saling menyukai ketika mereka berdua sama2 berlakon dalam filem Mr & Mrs Smith, mereka dah 12 tahun bersama dan sudah 2 tahun berkahwin. Brad Pitt pernah berkahwin dengan pelakon Jennifer Aniston namun akhirnya bercerai dan dikatakan juga punca penceraian mereka ketika itu disebabkan Angelina. 
Manakala ini adalah penceraian kali ketiga buat Angelina Jolie kerana sebelum ini die pernah berkahwin dengan Johnny Lee Miller dan Billy Bob Thornton. Isu pasal penceraian Brangelina ni dah trending pun di Twitter, paling best, tak pasal2 Jennifer Aniston pun trending sekali hehehe. Ramai yang nak tahu reaksi dan komen Jennifer Aniston mengenai penceraian Brangelina ni kan. Paling kesian sekali mestilah kat anak2 diorang yang masih kecil tu. 

1 ulasan:

  1. Tue la, sayang betul, diorang nie boleh dikatakan pasangan yang paling romantis dan penyayang.. Tengoklah anak2 mereka yang diambil daripada negara yang bergolak dan susah..Tambahan Angelina menjadi duta PBB dan pegi ke negara bergolak...

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017