-->

10 Sep 2016

Sinopsis Telemovie Aku Dan Adik - Cerekarama TV3

Sinopsis Telemovie Aku Dan Adik Cerekarama TV3

Assalammualaikum..
Telemovie Aku dan Adik akan disiarkan di Slot Cerekarama Tv3 pada 10 September ini (Sabtu), Telemovie arahan Khir Rahman ini dibintangi oleh Liyana Jasmay, Afieq Shazwan, Shahrul Nizam, Adam Lee, Fazlina Ahmad Daud dan ramai lagi. Telemovie Aku dan Adik ini diterbitkan oleh Mermaid Studios Sdn Bhd. Kalau tengok dari iklan cite ni kat tv, memang nampak macam best jer, apapun jom layann sinopsis ringkas cite ni kat bawah k..

Sinopsis Telemovie Aku Dan Adik

Mengisahkan tentang hubungan dua beradik yang bagaikan langit dan bumi. Sejak kecil lagi, Hanif harus melakukan segalanya dan Ira ditatang bagai minyak yang penuh. Semuanya berubah, Hanif mendapat keputusan yang cemerlang dan Ira pulang dengan sebuah berita buruk. Apa yang bakal berlaku seterusnya?..

2 ulasan:

  1. Assalammualaikum..

    datang daripada blog kak mialiana,

    http://mselim3.blogspot.my/

    mselim3

    pls: datang baca2 kat sini...

    BalasPadam
  2. Hai :) Senarai pemenang segmen dah ader :)

    http://mekzumbie.blogspot.my/2016/09/10-pemenang-segmen-hang-komen-hang.html

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017