-->

6 Jun 2017

Redeem Barang Dari 8Share & Astro Circle

Tebus, Barangan, Hadiah, Astro Circle, Point, Pencil Case, Dvd Frozen, Pelanggan Setia Astro,
Redeem Barang Dari 8Share & Astro Circle

Assalammualaikum..
Baru - Baru ini aku ada redeem barang dari 8Share dan juga Astro Circle, kedua - dua barang tu sampai pada tarikh yang sama iaitu 26 Mei 2017, sehari sebelum puasa. Posmen pun datang serentak pula tu, barang dari Astro Circle sampai dulu, lepas 5 minit, barang dari 8Share pula sampai hehehe. Seronok pula bila semua barang sampai serentak hehehe. Dekat Astro Circle tu, aku redeem pencil case warna kuning macam gambar diatas tu. Comel je pencil case tu, ikutkan awalnya aku nak redeem botol air yang cute tu, tapi point tak cukup pula, so aku redeem pencil case sajalah. Lagi pun bila dah habis belajar ni, pensil case masa belajar dulu, memang dah tercampak ke mana ntah hahaha, jadi aku memang memerlukan juga pensil case ni untuk simpan pen, pendrive dan segala macam yang lain. Ini kali kedua aku redeem barang dari Astro Circle, sebelum ini aku pernah redeem DVD Frozen. Barangan kedua yang aku redeem adalah dari 8Share iaitu IKEA Food Container (Set Of 17) dan ini adalah kali pertama aku redeem barang dari 8Share.
Tebus, Barangan, Hadiah, Ikea Food Container, Gift, Kumpul Mata, Point, Cash Out, Barangan,
Sebelum ini aku dah pernah cash out dari 8Share, tapi ini adalah kali pertama aku redeem barang dari 8Share. Memang teruja dapat redeem IKEA Food Container ini, berbaloi - baloi gitu, sebelum ini aku tak tahu nak redeem barang apa dari 8Share ni. Awalnya aku berkenan dengan voucher KFC itu, tapi susah betul nak redeem voucher KFC tu sebab sentiasa habis. Lama kelamaan, makin banyak barang best yang boleh diredeem dari 8Share tu, bila nampak Ikea Food Container ini, terus aku redeem dan akhirnya ianya menjadi milik aku hehehe. Apa pun kalau nak berjaya dapat duit dan tebus hadiah / barang - barang best dari 8Share ni, korang kena rajinlah sikit. Kadang - kadang aku pun rasa malas juga, tapi aku rajinkan diri dan dapatlah tambah pendapatan sikit - sikit kan.
8Share, Cash Out, MyPoint, Duit, Money, Redeem, Barangan, Voucher, My 8Share,
Jadi pada yang belum mendaftar dengan 8Share ini, tunggu apa lagi, jom daftar 8Share beramai - ramai dan buat duit dengannya, caranya mudah saja, korang hanya perlu klik disini ➔ Buat Duit Dengan 8Share.. semoga berjaya dan semoga kita semua dimurahkan rezeki, amin..
Tandatangan, Blogger, Blog Miss Banu Story, Miss Banu Signature,

2 ulasan:

  1. bestnya dapat redeem tuppaware yg banyak tu :D

    BalasPadam
  2. tak berjaya redeem lg so far..nk tggu tupperware tu ada blik..hehe

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017