-->

22 Sep 2010

kEgiLaaN aKu paDa MoviE My GiRL...





Holaaaa…hari ni nak cite ttg Korean Movie lalalaa…aku ni mang suka tgk cite korea gak..tpi aku x suka tonton cite korea kat 8tv huhu..apsal la cite korea dialih bahasa ke bahasa cina..sakit telinga aku dengar…jadi baik tonton dvd haha puas hati..masalahnya kawan2 aku xdenya yg suka beli dvd cite korea..maklumlah mahal..dekat rm 100 gak la..sebelum ni aku ada pinjam dvd Autumn In My Heart drp member aku..die ni giler bebenor kat cite tuh..lepas dri tu x de dh..kemudian x lama pastu popular lak cite FuLL House..disebabkan kepopularan cite ni aku tebalkan gak la telinga aku tgk cite ni kat tv..lagu die mang best…tpi aku xde la smpai fanatic ngan cite full house ni..



Kemudian berlaku la fenomena cite My Girl lak…

Kali ni sah!! Aku mang dh tergiler kat cite nih..aku siap beli DVD ori cite ni..yg sebanyak 16 episod..kegilaan aku terhadap cerita ni berpunca pada senior aku time aku dok di kolej kediaman di UM dulu..senior aku nih dok bilik depan..depa ni mang slalu lepak..uat lawatan kat bilik junior yakni bilik aku ler..kadang2 depa pnjam laptop layan tenet jap..so masa senior aku dtg..die ada la main tenet jap guna laptop aku..masa tu aku ada kt sebelah die..dok tgk apa yg senior aku ni uat..die buka laman web YouTube..pastu search My Girl dan tgk episode 1..aku yg ada kt sebelah die..layan jela..tumpang sekaki tgk cite tuh..bile dh tgk..seronok plak..kelakar giler..bru episode pertama tuh..so start dari sini la episode demi episode kami tgk..seronok tgk ramai2..cite die mang jemu tgk..aku trus angau dgn cite ni..dh la Hero die hensem giler2nyer..hero kedua la quit miut sgt..heroin die pun comey..mang giler2 la sume..hehe

So sejak dri tu..ada je masa terluang..aku pasti buka Youtube utk habiskan tgk episode cite nih..tgk punya tgk..mang tergiler la dgn cite ni..ditambah dgn lagu2 yg mang best..dh tgk cite die..mula la plak pencarian lagu2 dlm cite nih..bile aku dh dapat lagu2 dlm cite ni..mula la 24 jam asyik dengar lagu ni jer..kat telinga aku guna headphone..x bleh bukak kuat2 lagu..nanti ganggu roommate nk belajar.. x pun nanti kakak2 senior marah lak bukak lagu kuat2 hehehe..so cara selamat..dengar lagu sendiri2 jer la..hehe…


Lepas dh hbis tgk cite ni..rasa rindu nak tgk sekali lagi..tp waktu ni aku dh x dok kolej dh..jd xde wireless free huhu..so dpt nk tgk cite ni..sedangkan dlm hati dah membuak-buak nk tgk cite nih..kalau nak bukak tenet kt umah..kena bayar lak..maklumlah aku guna tenet fesyen lamanyerr….


Last2 aku pun pujuk la mak aku suh beli cite tuh hehe..aku suh mak aku tolong belikan dulu..nanti aku bayar balik..risau gak kalau2 tmpt kt umah aku x de stok dh dvd tuh..mau sedih aku sepanjang tahun hehehe..akhirnya Alhamdulilah…mak aku tepon aku kata die dh beli dvd tuh..syukur sgt..sampai gak hajat aku nak tgk cite tu sekali lgi..dlm versi original yg clear sume..Alhamdulilah…setakat ni dh 4-5 kali gak la aku dok ulang tgk cite tuh…ikut hati nak tgk lebih byk cite korea..tp x tahu best ke ..kang lau beli x best lak uat rugi duit jer..lagipun mahal banget..hehe..kan best kalau ada member aku hantu dvd korea..leh tukar2 dvd..tp hampeh..xde maknanya..huhu..jadi cite korea yg ada dlm simpanan aku hanya ada cite My Girl je la..hehe..yg lain byk cite Bollywood dan Melayu..lalalala….


  
                                            qiut gitu..ketaawa aku sorang2 tgk cite nih..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017