-->

1 Sep 2010

Akue SaKittt...



SaLaaM..dh lama aku x post entry2 terbaru dr aku...blogwalking pun dh lama x uat...huhuhu
sebenarnya..aku jatuh sakit..huhu..so xde mood..letih je rasa...nak menaip pun rasa cm x mampu..laptop pun lama x bukak..baru sekarang bukak tu pun x kerap mcm dulu..
actually aku rasa x sihat mcm nak demam beberapa hari sebelum ramadhan...aku makan panadol..berehat..rasa ok la skit...bila demam dh hilang..muncul pulak yg lain..start je puasa aku dh mula batuk2..pastu terus hilang selera makan..x lalu nk mkn pe pun..last2 mak aku bagi koko krunch makan ngan susu hehe..rasa cm budak2 dh..tu pun rasa nak termuntah balik...apa yg aku makan sume rasa nak terkeluar balik..nak menghadam pastu luah balik...

mang letih sgt..smpai nak bangun x larat dh...sbb dh bbrp hari x mkn..asyik minum air...mang x lalu mkn langsung...badan trus jd longlai..nak berjalan pun kena hati2 takut jatuh sbb dh melelong je rasa time bejalan..n pas mkn ubat..asyik tdoo jer..huhuhu..
akhirnya..Alhamdulilah...dh raSA better sikit..dh semakin sembuh..cuma ada batuk2 sikit..n kdg2 rasa nk temuntah..tp x la sekerap dulu...cuma letih tu masih ada lg la..hope menjelang raya ni kesihatan aku dh pulih sepenuhnya..x serrrronok la raya sakit2 kan..huhu nak makan kuih raya yg sodap2..huhu
harap sape2 yg baca entry ni doa2 kan kesihatan aku ye...supaya cepat sembuh sepenuhnya ye...Aminnn...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017