-->

9 Sep 2010

SaLaM LeBaRaN bUat SeMuaaa...



okEy dikesempatan ini..akU nak ucap seLaMat HaRi Raya..Maaf zahIR batiN.pada penguNjung2 BLog aKu nih..mekasiH Krn sudi berkunJung ke BLog aku yg x seberapa nih..dihArapkan segaLa saLah dan Silap aku dimAafkaN…kalau ada tersalah kata dan perbuatan..jgNLah diSimpan dihati okey…0-0 yerr…

kat bwh ni antara aktviti2 aku dlm mggu nih..lalalallalala…

#KaD rAya yg aku dapat..aku dah BaLaz dh sumenyer n pos pda 3 September..harap2 kad raya aku sempat sampai sebelum raya..

#Tiap2 tahun aku mang akan beli MajaLah UjaNg (BumPer PuaSa dan Raya) mang best baca..tebal lagi..syiokk..

#Kuih raya dh beli tp rasaNya masih x cukup..kena beLi lagi laaa…pi usha kt roadwork hehe..

#Beberapa hari yg lepas aku dh tgk cite TwiLigHt:EcLipse..emm mang best..lagi best dri New Moon yg agak bowink tuh..besttt…pastu tgk plak cite ChanDni Chowk to China buat kali ke-2..lakonan Akshay kumar ngan Deepika Padukone..emm suke tgk deepika time die senyum, comey sgt..hehe..

#Mak aku gi Mydin so aku kirim suh beli vcd Hindustan yg bertajuk Ajab prem ki gazab kahani-lakoNan Katrina kaif ngan Ranbir kapoor..ngan 1 lg cite brtjuk Chakde India lakonan Shah rukh khan..huuhu tp xde laaa..mak aku kata org Mydin ckp xde cite tuh..waaa sedih…nak tgk cite tuh..huhuhu..tp nasib mak aku beli gak vcd brtjuk KurbAan lakonan KareeNa Kapoor ngan Saif ali khan..baru tgk sikit..cm cite pengganas2 jer..

Ish kalau aku suh mak aku beli cite Fanaa pun x pe..x teringat lak masa tuh huhu..

Pasni ada beberapa dvd yg aku dh kuarkan utk aku layan tgk hehe..antaranya:-

1- ALadiN

2- PaPaDom

3- AdNan Semp-it

4- My Name is Khan

5- oNe Two ThRee

6- 36-China Town

Rancangan raya kat tv mcm2 ada..tp ada gak stesen tv yg siarkan filem2 yg membosankan..huhuhu..ish3x..filem cina lama2 pun leh ditayangkan pada hari raya..ish3x…x faham tul aku…

Raya ni aku xde mood nak jumpe orgg…nk low profile jer..huhu..x brp sihat lg..masih batuk2..lg..huhuhu

1 ulasan:

  1. alahai, x sihat ke? jagalah kesihatan tu.. anyway selamat hari raya :D

    nak pinjam dvd tu bleh?

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017