-->

9 Dis 2016

Feminine Mist Buatkan Anda Rasa Segar, Bersih & Sihat

Feminine Mist, Feminine Wash, Fem Mist, Furley Bioextract, Produk Penjagaan Bahagian Intim Wanita, Spray FemMist, Menyegarkan Bahagian Intim,
Segarkan Bahagian Intim Dengan Semburan Feminine Mist

Assalammualaikum..
Rasanya mesti semua pernah dengar dan tahu pasal Feminine Wash kan, ianya digunakan untuk mencuci dan menjaga bahagian intim wanita. Namun di zaman yang serba canggih ni ianya dimudahkan lagi dengan Feminine Mist yang hanya perlukan korang spray jer di bahagian intim wanita. Feminine Mist ini adalah keluaran daripada Furley Bioextract yang merupakan produk penjagaan bahagian intim wanita yang didatangkan dalam saiz yang kecil untuk memudahkan dibawa ke mana - mana dan membuatkan wanita terasa bersih, segar dan sihat sepanjang hari. Dirumuskan khas dengan manggis dan manjakani, Feminine Mist telah direka untuk melegakan simptom-simptom masalah intim wanita seperti kegatalan, keradangan, keputihan, bau yang kurang menyenangkan dan rasa tidak selesa. Didatangkan dalam botol semburan aluminium yang langsing dan sofistikated, FemMist / Feminine Mist mudah dibawa dan mudah digunakan; hanya semburkan dan alami keselesaan serta keyakinan serta-merta. Simpan Feminine Mist di dalam tas tangan untuk dibawa bersama anda ke mana-mana jua!. 
Rumusan semulajadi FemMist yang mengandungi Dermaxan® (ekstrak kulit buah manggis), ekstrak manjakani dan minyak pati lavender mengekalkan keseimbangan pH optimal di bahagian intim anda, sekaligus memastikan kesihatan vagina yang optimal. Feminine Mist juga dirumus khas untuk memberikan kesan dengan pantas dan berpanjangan untuk mengembalikan keremajaan dan kesegaran wanita. Selain itu, ianya juga membantu melawan jangkitan bakteria, fungus, keputihan dan menganjalkan kulit. Dengan serta merta, korang dapat merasai perbezaannya. Kadar penyerapannya yang tinggi membantu korang untuk kekal kering dan segar sepanjang hari. Feminine Mist disyorkan kepada semua peringkat umur dari gadis muda sehingalah mereka yang telah menopouse. Tahap hormon berubah dengan usia dan ini boleh memberi kesan kepada bahagian intim seperti kekeringan. Feminine Mist memastikan kawasan intim kekal segar dan juga melembapkan kulit.
Kelebihan Feminine Mist

• Mengekalkan keseimbangan pH optimal vagina
• Anti-bakteria dan anti-fungus
• Mengatasi masalah keputihan
• Menghilangkan bau, gatal-gatal dan inflamasi
• Kelegaan segera daripada simptom dan ketidakselesaan akibat jangkitan vagina
• Melegakan kegatalan akibat rambut yang tumbuh
• Kesan melecet
• Menganjalkan dan memutihkan
• Selamat dan sesuai untuk semua jenis kulit
• Semulajadi dan berasaskan air, tidak merengsakan
• Pembungkusan yang tidak menonjol dan mudah dibawa bersama
• Produk diproses dalam premis yang disahkan halal (iaitu, tiada alkohol digunakan di sebarang peringkat proses).
• Mudah dan cepat
• Boleh digunakan setiap hari
• Menyegarkan

Cara Penggunaan Feminine Mist
➜ Semburkan / Spray pada panty liner atau bahagian intim anda
➜ Gunakan 3 kali sehari atau selepas ke tandas agar kekal segar sepanjang hari.
Harga Feminine Mist - RM48
➤➤ Khas untuk semua pembaca Blog Miss Banu Story ni, Korang akan mendapat diskaun sebanyak RM10 dengan syarat korang kena membuat pembelian di laman web Furley Bioextract dan masukkan coupon code yang aku berikan dibawah ini. Coupon Code ini khas untuk pembaca blog aku je tau, so cepat2 gi beli dan dapatkan diskaun ye.
➥Coupon Code : FBIO-7RT
➧Untuk Pembelian boleh ke sini ➔ Furley Bioextract..
Serba Sedikit Tentang Furley Bioextract
➨ Furley Bioextracts adalah syarikat penyelidikan berstatus BioNexus sejak tahun 2008. Memfokuskan kepada bioteknologi dan produk berasaskan semulajadi. Furley Bioextracts menghasilkan rangkaian produk dari makanan kesihatan, suplemen, penjagaan kulit dan juga rawatan luka. Semua produk yang dihasilkan adalah melalui penyelidikan yang menyeluruh untuk memastikan kualiti dan keberkesanan pada tahap tertinggi. Selain itu produk yang dihasilkan bebas dari bahan kimia berbahaya dan berkesan. Furley Bioextracts berbangga dengan keupayaannya untuk menginovasi dan mengeluarkan produk-produk berkualiti tinggi, konsisten dan mencukupi demi kepuasan pelanggan. Pada tahun 2013, syarikat ini telah memenangi Anugerah Paling Inovatif dalam Bioteknologi dan Agroteknologi daripada SME Corporation Malaysia.

Untuk Maklumat Lanjut, korang boleh ke Media Sosial Furley Bioextract:-

2 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017