-->

24 Dis 2016

Sinopsis Telemovie Hanya Aku Cerekarama TV3

Sinopsis Telemovie Hanya Aku Cerekarama TV3

Assalammualakum..
Telemovie Hanya Aku akan disiarkan di slot Cerekarama TV3 pada 24 Disember ini yang dilakonkan oleh Amar Baharin, Tash Yong, Sabhi Saddi, Amirul Faqeem dan ramai lagi. Telemovie Hanya Aku ini diinspirasikan dari lagu kumpulan Hyper Act yang juga bertajuk Hanya Aku dan disiarkan istimewa sempena AJL31 yang akan berlangsung pada Januari nanti. Telemovie Hanya Aku ini diarahkan oleh Samsul Lizam dan diterbitkan oleh Primeworks Studios Sdn Bhd. Nampak macam menarik je telemovie ni, apapun jom layann sinopsis ringkas cite ni kat bawah k..

Sinopsis Telemovie Hanya Aku

Pasangan Kembar, Iqram dan Malik terbabit dalam sebuah kemalangan yang menyebabkan Malik meninggal dunia, manakala Iqram pula hilang ingatan. Bertahun - tahun Syafika mencari suaminya yang tiba - tiba menghilangkan diri. Apabila berpindah ke Kuala Lumpur, Erin bertemu Iqram dan menyangka lelaki itu adalah Malik. Iqram bagaimanapun, langsung tidak mengenali Erin kerana dirinya sudah hilang ingatan. Apa yang bakal berlaku seterusnya?.

2 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017