-->

25 Apr 2010

MY BeSdaY-23 ApRiL 2010


23 ApriL 2010-My BesDay dowh..hehe…
Xde yg special pun..x celebrate pun..just makan kek jer hehe
Lagipun hari ni sibuk dok pikir ujian medsi esok..ntah soalan pe je die nk tnya..nk ion baju sume lg huhu..malaznyer..

Aku gak dapat bonus harijadi dari celcom selama seminggu..begitu juga dgn maxis.. dpt call org free selama sehari..rasanyer aku hnya call sariaz jerla..pada waktu pagi..
Lama gak bersembang..dr mcm2 hal..org lain aku cm malas la nk call..aku xde mood nak bersembang ngan orang time tu..n satu lg takut mgnggu lak..jd utk maxis sariaz jer yg aku call..
Utk celcom belum guna lg..

Mlm semalam adala beberapa rakan yg wish my besday..yg paling awal wish
Menerusi sms adalah sariaz gak..sbb kami mmg dok main sms time tu..diikuti bbrp
Org pastu..dan paling ramai org wish adalah di facebook..x kurang juga yg trlmbt wish..n x kurang juga yg x tahu pun besday aku time tu..tp dok sms aku time tu gaK..
Tp x kisahla janji ingatan korang kat aku dan doa2 korang kat aku amat aku hargai.
Moga masin la mulut korang tu n jadi kenyataan..la semua doa2 tu Aminnnnn.hehe

So utk hari ni aku celebrate ngan makan kek jer..gmbr 2 kek ada aku letak gak ..
Masa entry ni ditulis..kek tu dh selamat dihabiskan dh..hehe..wahh tersgt kenyang…
Nyum nyum..nyum…nyummmmmm………..
Umur makin meningkat…kena bykkan achievement ni..kena berubah lebih bnyk kea rah kebaikan dsbnya..huhu..dh smakin tua..harap semuanya makin baik..lepas ni.
Aminn..doa2 kan aku ye.. =)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017