-->

4 Apr 2010

EXaM SPA-10 APRIL 2010

Terkini..emm aku dapat panggilan utk exam SPA..kat Nibong Tebal..jauh tuh..ikutkan hati malas je rasa nk exam2 ni..lau dulu sng je..skrg ni makin susah lak..kena ada exam dulu.lau lulus bru la leh temuduga..malas tul…huhuh..tpi kalau x pi sape yg rugi..aku gak kan..aku dpt exam utk jawatan Pegawai Arkib ngan Pegawai Pembangunan Masyarakat.

Ramai gak kwn2 yg lain pun dpt..exam die dri pagi smpai ptg..aku nak baca apa nih..
Kalau pasal dasar2 kerajaan sume mang pernah belajar..tp dh lupa la plak..emm kena korek balik buku2 apa yg ada..tu pun lau rajin la hehe..walaupun dikatakan sbg budak sejarah ada beberapa kelebihan..namun bagi aku sama je…ni belum masuk bab2 matematik lak..sgguh beta x suke..karangan bi pun ada juga..adoiiii..dh lama aku tngglkn
Bab2 uat krgn bi ni sejak dr form 6 lg..sure kalau buat karangan bi pasni mesti karangan aku jd karangan budak2 tadika dh hehe..

Exam tu lain cite la..sekarang ni aku ada masalah pengangkutan lak nk gi sana..huhu..nak naik teksi boleh..tapi masa balik teksi tu x nk ambik la plak..hampeh tul..duit nk gi nibong tebal utk gi dn balik dlm RM160, ada gak yg nk ambik RM220..mahal kan..lau tmbh sikit lg dh leh gi KL terus huhu..mintak2 la pakcik tu bermurah hati utk sudi menjemput aku balik..masak la nak naik bus..lambat..nak naik feri,berbus-bus lg..adoiii..malam bru smpai umh..exam dr pgi smpai ptg..jenuh mak aku nk tggu huhu..


Kawan aku ada gak kata nak join skali nek teksi tp aku x tau la betul2 knform ke x..tkut last2 x jdi lak..mau sentap gak aku pastu huuhu…apa pun doakan aku..harap semua berjalan Lancar..dan result berpihak pada aku…

Well alhamdulilah..salah satu benda yg aku risaukan dh hilang..so lega la sikit..baru la seronok nak kuar ..dh lama x kuar..windu nak beli belah..tgk buku dll…
Harap semua berjalan lancar…..


Sape2 yg baca entry ni tlg2 la doakan kejayaan aku ye... =) thanks..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017