-->

19 Apr 2010

AiR ooo Air -need waterrrr-


Wah..x sukenyer..tiba2 blok umah aku xde Air..die start xde air pada 18 april dlm jam 4 ptg cmtu sampaila ke saat sekarang 19 april (8.11 a.m)..ramai penghuni blok B umah aku terutamanya yg tggl di tingkat atas terpaksa turun angkut air di surau..jauh gak surau tu bukan dekat nak angkut air lagi..aku pn x larat wei..tp sebagai penghuni yg tggl di ground floor umah aku masih ada air..air turun sedikit demi sedikit..maknanya boleh tadah kat umh jer tnpa perlu gi surau tuk angkut air..tp seksa la..aku dh la mmg gune air bnyak..

Seksanya air xde..dh la notis pun x tampal..kalau rosak pun..perbaiki la cepat..
Menyusahkan semua pihak la..benggong tul..setahu aku ni first time gak la kes mcm ni terjadi..sebelum ni tempat aku xde mempunyai sebarang masalah ngan air sume..huhuu
Cuma kali ni plak die buat hal..huhuhu..PBA tlg La cepat …huhuhu…
Menci..menci…menci…..

Bile nak ada air ni..kat umh aku sekarang Air masih turun sikit2..dgr cite di tingkat atas langsung xde air..wah ciannya kat kami sume ni..sekarang ni masih awal dlm pkul 8 lebih (pgi) harap2 menjelang tghari kerosakan atau apa2 masalah dh dapat diatasi…
Semua org sudah x sanggup nak gi angkut air..

Penulisan dihentikan…

Kini bersambung hehe,

Dlam pkul 10 lebih..air sudah ada..Alhamdulilah…
Semua penduduk disini kembali tenang..huhu..
Huru-hara lau tibe2 xdak air..

Betapa pentingnya air utk kita.
hargaiLah
Air…huhuhuu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017