-->

12 Apr 2010

BEnGaNg PaRt -2-


Seperti yg dijanjikan hehe..kenapa aku bengang ye..hehe..xde yg penting pun..Cuma pada 8-9 april ritu aku sedikit bengang kerana x dpt focus nk membaca buku utk exam SPA..malas sgt..tp terpaksa baca gak la..dapat gak la hbiskan membaca 1 buku P.am tu Cuma byk gak melangkau hehhe..mmg penat membaca..


Aku pun ada gak bengang ngan sesetengah member ni..tp x semua la..yela bile kite tgh releks2 tu teringat gak la kt member2 lama..kenangan2 lalu tp diorang bukan ingt kt aku pun..emm yg paling aku x leh blah tu bole plak sombong..kite tnya soalan bukan nk jwb errr..bodoss tul org mcm tu..and 1 lg aku paling x suka org BERLagAK ngan aku..mentang2 ada sstgh member tu dh dpt krja x yah la nk berlagak..sedangkan kerja yg depa dpt pun bukannye terhebat sgt pun..sape2 pun leh buat..(lagi aku pantang kalau ada mak bapak depa yg melebih-lebih dok bandingkan kejayaan anak diorng ngan aku..amboiii..sedapnya mulut makcik2 ni..bru setakat kerja ntah apa2 nk membandingkan org plak..mcm la anak die tu jdi menteri..sikit pun x heran-ada aku kisah ker hehe)


Nasib la diorang x kata depan aku..kalau aku ada kat situ sure makcik tu dh kena “fire” ngan aku dh hehe..aku bukan bole org berlagak ni x kira la tua ke muda ke..apa kes sindir2..jgn dijolok sarang tebuan..kang mai aku punye mood kurang ajar bru tahu..ha
Aku lau dh marah aku mana kisah apa dh..aku mana kisah sape depan aku pun..sbb tu la aku x suke marah2 ni..


utk pengetahuan korang aku dapat jadi guru ganti kt MRSM tp terpaksa tolak beb sbb jauh sgt beb..xde transport..ramai yg ckp rugi..tp tlg la guna otak sikit bile brckp tu..cmne la aku nk gi jauh tuh kat seberang nun..nak naik feri sume..bygkan pukul 7pagi dh kena smpai kt sekolah..pkul bapenyer aku nk kuar dr umah..sempat ke sampai kt MRSM tuh..kalau waktu balik xpela bole naik bus..waktu pagi cmne…sape nk hntr den ni oii..huhuu..


selain dri guru ganti ni..Lembaga Muzium P.PNG pun ada gak panggil aku temuduga..sebelum ni aku pun dapat temuduga utk KEMAS..tp ada yg aku x gi atas sebab2 tertentu..Selain tu aku ada gak dpt jawatan kerja kerani..tp atas sebab2 tertentu trpaksa tolak..so bukannya aku x dpt kerja tp aku yang terpaksa TOLAk kerja tuh sume..atas sebab2 tertentu seperti sebab kesihatan dan sebagainya..


mungkin kerja tu rezeki org lain..Aku terpaksa tolak walaupun sayang gak..bukan sng nk dpt kerja..tp nk uat cmne dh..so plzz..saya graduan yg terlaku di abad ini hahaha…ceewah..saje je lalalala..kepada sesiapa yg berkenaan..sile berfikir dan mengambil tahu dahulu sebelum membuat sebarang kenyataan ataupun statement ye..

huhuhu.....
mesti ada yg kata aku berlagak bile baca kenyataan aku kt atas ni..plz laa tlg jgn salah faham..bukan berlagak, aku just beritahu kebenaran jer..sebelum ni aku hnya diamkan diri x nk heboh2..aku nk low profile jer..tp bile dh low profile..mcm2 cite lak timbul..so niat aku hnya utk betulkan keadaan jer..bukan brlagak ye..sbb aku sndiri pn benci ngan org sebegini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017