-->

8 Sep 2013

JOZAN Tidak Terlibat Dalam Lawak Ke Der 3

Assalammualaikum..
Lawak Ke Der 3 kembali lagi dan akan membuka tirainya pada 3-6 Oktober ini di Istana Budaya. Peminat2 yang sememangnya tgh merindukan aksi JOZAN sedikit hampa bila dimaklumkan yang JOZAN tidak terlibat dalam Lawak Ke Der 3. Bukan sahaja JOZAN takde, kumpulan Boboi juga tidak mengambil bahagian dalam Lawak Ke Der 3 kali ini. Sebaliknya tempat JOZAN dan Boboi akan diambil alih oleh Kumpulan JamBu serta Douglas Lim manakala Nabil dan Harith Iskander dikekalkan. Hans Isaac ada memaklumkan di Twitternya yang dia telah pun melamar JOZAN untuk beraksi dalam Lawak Ke Der 3 namun JOZAN tidak memberikan jawapan yang positif.
Aku rasa JOZAN terlampau sibuk dengan jadual masing2 dan x mampu nak beri komitmen untuk Lawak Ke Der 3. Johan rasanya die sibuk dengan radio, Super Spontan & rakaman Propaganza dll manakala Zizan mmg sibuk dengan filem2 nyer, Melodi serta kemungkinan besar terlibat dengan Akademi Fantasia 2013 jadi mmg susah laa kan nak berjumpa nak berbincang semua. Tambahan lagi JOZAN rasanya nak bagi peluang kat kawan2 diorang yang lain pula untuk terlibat dalam Lawak Ke Der kali ni macam Kump Jambu dll. 


Disamping itu aku dapati ramai yang komen kat FB,Twitter,Instagram cakap Rindu dengan JOZAN, memang fenomena rindu JOZAN sekarang hehe. Nanti2 ada laa kot gandingan JOZAN lagi sekarang ni diorang sibuk dengan urusan masing2.
Ada gak yang tag JOZLYNN(Johan & Ozlyn) n Zizan kat Instagram cakap rindu dengan JOZAN..Pastu Jozlynn ada balas cakap rindu gak dengan Zizan, sweet jer kan..tapi tak pasti siapa yg balas antara Johan atau Ozlyn tapi oklaa tu ada hikmah gak kan saling rindu merindu bila lama x jumpa.

Apapun hope nanti ada apa2 program yang gandingkan JOZAN semula sbb ramai yg rindu diorang dah ni..n dengar cerita Lawak Ke Der 4 akan ada Sepah Tu pula tapi x pasti betul ke tidak.

Gambar2 diatas credit to Twitter n Instagram Hans Isaac, Harith Iskander n Ssfoena Jztf.

12 ulasan:

  1. aloooo...cam tak best la pulak hek/....takpe la nak bagi peluang kat member2 lain kan...tapi....Douglas?
    hehe...best ke?

    BalasPadam
  2. yeke.. tak syok laa camni.. Jozan je kot paling menyerlah.. huhu..

    BalasPadam
  3. semua ada komitmen..

    BalasPadam
  4. kalo jozan takde x berapa seri la kan...huhuhu..

    BalasPadam
  5. kalo ada Jozan...rs meriah lebih skit :)

    BalasPadam
  6. ahha...walaupun JoZan takde, CiM ttp support Lawakeder sbb Haris Iskanderrrrr

    BalasPadam
  7. kalau jozan takde mesti tak berapa nak meriahkan sangat lawak ke der tu.. alahai.. mmg rindu dengan jozan

    BalasPadam
  8. laa..xde ke...
    ermm..bz kot masing2kann..

    BalasPadam
  9. Pentas Lawak Ke Der 3 malam pembukaan milik pelawak Douglas Lim

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017