-->

14 Feb 2014

Episod Akhir Drama Ariana Rose

Assalammualaikum..
Hari ini merupakan episod terakhir (28) Drama Ariana Rose yang sedang hangat ditayangkan di tv3 menerusi slot Akasia. Drama yang dilakonkan oleh Fathia, Keith Foo, Hisham Hamid, Nabila Huda, Arja Lee dan ramai lagi sememangnya sangat popular. Di Twitter drama Ariana Rose ni hari2 trending okey. Rasanya semua dah tahu drama Ariana Rose ni adalah adaptasi daripada Novel popular yang bertajuk The Wedding Breaker. Aku pernah cari novel ni di kedai buku dulu2 tu tapi time tu novel tu dah habis plak so sampai sekarang aku x baca novelnyer cuma pernah baca sikit dalam blog penulis novel The Wedding Breaker tu.
Aku suka gak gandingan Fathia dengan Keith Foo ni..ni kali kedua diorang digandingkan dlm drama kalau aku x silaplah..Apapun happy bila Adam dan Ariana dah bernikah kan, cuma mmg x leh blah dgn mak dan adik tiri Ariana tu yg ada niat tak baik. Padan muka Liyana tu sebab abang die Ramzul masih hidup kan, pastu abang die yang bunuh die balik. Suke part majlis resepsi Ariana dan Adam, tema winter wedding gitu, grand uolls dah macam real plak majlis kahwin diorang ni hehe. Part Honeymoon kat London tu ada gak adegan Ariana merajuk pastu bila Ariana dah okey, Adam lak yg merajuk hihi sweet. Apapun memang layan  drama Ariana Rose ni.
'
Akhirnya drama Ariana Rose ni happy ending. Pas habis drama Ariana Rose ni, akan diganti dgn drama lakonan Intan Ladyana dan Shah Iskandar tajuknyer Jika Itu Takdirku..

5 ulasan:

  1. Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

    BalasPadam
  2. meletop2 keith foo ni sekrg kan sejak drama ni..

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017