-->

16 Feb 2014

Jep Sepahtu Perang Dingin Dengan Shahrol Shiro


Statement Shahrol

Statement Jep
Assalammualaikum..
Sape2 yang dah baca akhbar Harian Metro pasti tahu pasal isu gaduh/perang dingin antara 2 pelawak popular ini iaitu Jep Sepahtu dan Shahrol Shiro. Sebelum ini diorang memang rapat tapi ketika minggu2 terakhir MLM2013 dah start dengar pasal gosip kumpulan diorang yang bergaduh tapi masing2 menafikan. Ketika di Final MLM2013 waktu penyampaian hadiah dan semua peserta diatas pentas, memang nampaklahlah gaya Jep dan Shahrol yg seakan-akan cuba mengelak dari bertembung atau bersalam. Masa Sidang Media lepas Final MLM tu pun Jep dan Shahrol duduk bukan main jauh lagi, sorang utara, sorang kt selatan. Tak lama pastu para peminat dikejutkan pula dengan kes Jep unfollow Shahrol dari Instagram. Segala yang berlaku mengundang tanda tanya.
Akhirnya Shahrol telah memberitahu wartawan apa yang terjadi dan perasaannya. Kemudian Jep pula membuat kenyataan balas dan mengatakan tidak ada apa2 yg berlaku. Rasanya pasni mungkin Team Melodi ker Propaganza or Galaksi akan mencari diorang untuk mendapatkan statement di tv pula nanti. Apapun hope diorang akan berbaik-baiklah hendaknyer, sebab dalam dunia hiburan ni pusing-pusing diorang akan jumpa balik semula so buang yg keruh ambil yg jernih. Peace2 

P/s-Layan tengok Skool Of Lawak sbb nak tengok Johan dan Jep jadi hos, tapi peserta kurang best sgt maybe sbb baru minggu pertama. Apapun suka dgn juri2 nyer sbb masing2 profesional dan memberi komen ikhlas gitu kan berbanding juri2 MLM tu.

5 ulasan:

  1. harap diorg tak gaduh lelama...huhuh

    BalasPadam
  2. harap diorg tak gaduh lelama...huhuh

    BalasPadam
  3. Dlu diorg penah dtg u wat show sma²..time 2 ok lgi la kot..diorg serasi la klu digndingkan..xbess la klu gduh² cmni..

    BalasPadam
  4. rasanyer wartawan punya kerja nie..
    benda biasa g besarkan,

    BalasPadam
  5. ada baca kat metro.. terkezut gak.. hrp hubungan dorg kembali okay..

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017