-->

13 Sep 2017

Baca Online Novel Titian Cinta

Baca Online, Novel, Drama Melayu, Drama Bersiri, Drama Adaptasi Novel, Titian Cinta, Novel Titian Cinta, Drama Titian Cinta, Sinopsis, Slot Akasia, TV3, Novelis Ridhya Iman, Watak Dalam Novel Titian Cinta, Umayr Harris, Rahadatul Aisy, Rayyan, Sofia, Pelakon, Pelakon Drama Titian Cinta, Zul Ariffin, Farah Nabilah, Daler Yusuf, Tisya Shamsir, Dian P.Ramlee,
Baca Online Novel Titian Cinta (Drama Adaptasi Novel)

Assalammualaikum..
Nampaknya kali ini giliran Novel Titian Cinta karya Novelis Ridhya Iman, yang akan diadaptasikan menjadi drama bersiri dan sudah mula disiarkan di Slot Akasia TV3. Kalau baca dari sinopsis Novel Titian Cinta ini, memang nampak menarik juga jalan ceritanya. Manakala versi dramanya iaitu Drama Titian Cinta ini juga dibarisi oleh ramai pelakon best seperti Zul Ariffin, Farah Nabilah, Tisha Shamsir, Daler Yusuf, Dian P.Ramlee, Marisa Yasmin, Dottie dan ramai lagi. Watak utama Novel ini iaitu Umayr Harris akan dilakonkan oleh Zul Ariffin, manakala watak Rahadatul Aisy akan dilakonkan oleh Farah Nabilah. Selain itu watak Rayyan akan dilakonkan oleh Daler Yusuf, watak Sofia pula akan dilakonkan oleh Tisha Shamsir dan lain - lain lagi. Jadi sambil - sambil tengok Drama Titian Cinta di Slot Akasia TV3 tu, korang juga boleh baca Novel Titian Cinta ini secara online saja, caranya, korang hanya perlu klik Link di bawah ini ye. Jadi Selamat Membaca ye, link - link dibawah ini credit to blog penulis novel ini sendiri iaitu Ridhya Iman.


Sinopsis Novel Titian Cinta

Dulu, dia pernah dihalau bagai kucing kurap oleh suami sendiri. Kini, setelah empat tahun membawa diri di bumi asing, ‘Aisy pulang dengan nekad mahu menuntut janji yang pernah dilafazkan oleh sang suami. Namun, tatkala bertemu, lain pula yang terjadi.
“Tak baik seorang isteri menipu suaminya sendiri. Berdosa..” – Harris
Minta maaf Encik Umayr Harris Tan Sri Hakim. Saya bukan lagi isteri sesiapa.” – ‘Aisy
“Dan untuk pengetahuan Puan Rahadatul ‘Aisy Hilmi, talak berada di tangan suami. Seingat akal abang yang masih waras ini, abang tak pernah ceraikan ‘Aisy.” – Harris
Kepulangan ‘Aisy memang dinanti Harris. Dia ingin menebus khilafnya. Kerana cemburu, dia sanggup menghina isteri sendiri. Kerana gagal mengawal baran, dia tegar menyakiti tubuh isteri dengan tangan sendiri. Kini, dia mahu menebus semuanya.
Baca Online, Novel, Drama Melayu, Drama Bersiri, Drama Adaptasi Novel, Titian Cinta, Novel Titian Cinta, Drama Titian Cinta, Sinopsis, Slot Akasia, TV3, Novelis Ridhya Iman, Watak Dalam Novel Titian Cinta, Umayr Harris, Rahadatul Aisy, Rayyan, Sofia, Pelakon, Pelakon Drama Titian Cinta, Zul Ariffin, Farah Nabilah, Daler Yusuf, Tisya Shamsir, Dian P.Ramlee,
“Saya tak cukup baik nak maafkan awak, Harris. Kembali hidup dengan awak, that's the last thing I will do.” – Aisy
Pun begitu, kesungguhan dan kesabaran Harris meladeni setiap onar yang sengaja diciptanya membuatkan tekad ‘Aisy semakin goyah. Penerimaan Harris terhadap kekurangan dirinya buatkan ‘Aisy akur pada jodoh dan ketentuan Ilahi.
Saat bahagia menjelma, mendung datang lagi. Kemunculan Rayyan, lelaki tampan bermata hazel membuatkan Harris dihambat rasa cemburu yang tak bertepi.
Siapakah Rayyan sebenarnya di hati ‘Aisy? Akankah bahagia menjadi milik mereka nanti? Mampukah titian cinta mereka yang sudah retak menanti belah itu dicantum kembali? Atau, mungkinkah Rayyan layak menjadi pengganti?
Miss Banu Signature, Blogger, Blog, Miss Banu, Tandatangan, Blog Miss Banu Story,

14 ulasan:

  1. Kisah cinta penuh gula gula yang manis berlebihan

    Hehe

    Di awangan tak jejak bumi

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Zul ariffin taknak tengok awak .. Tapi en en saya sentiasa sudi untuk melihat awak disetiap hari hari saya 😉

      Padam
  3. Kejap dah rabu kan sis mulan

    Mama tak dan nak tonton drama dah

    BalasPadam
  4. Mcm mna nk baca online ni... Xbleh pun

    BalasPadam
    Balasan
    1. klik je dekat ➔ Baca Online Novel Titian Cinta Bab 1 Hingga Bab 32 yang dihighlight dengan warna kuning, n then boleh baca di blog penulis novel tersebut..

      Padam
    2. Dpat baca sampai episod 25 jek....smbungan nk cri kt.mna ye

      Padam
    3. selebihnya boleh cari dikedai buku hehe.. online takde yg full..

      Padam
  5. Bils perempuan tu dh syg mse mula last last lelaki yg tergile giler

    BalasPadam
  6. Nak episod smpai akhir😣😣 best la story ni sis

    BalasPadam
  7. Betulke aisy mati dalam novel

    BalasPadam
  8. best juga ye cerita titian cinta ni...sbb sy tengok drama dulu, pulak zul ariffin yg berlakon, bila baca novel online ni mmg bayang zul ariffin je la hahaha

    BalasPadam
  9. Saya jauh lagi dari jakarta. Mau baca novel ini tapi gak tau dimana bisa belinya. :(

    BalasPadam
  10. novel titian cinta keluaran mane yer...

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017