-->

19 Okt 2010

LoVe n LaPtoP...

“If You LoVe someone so DeepLy,
Let it Go…
iF it ComEs BacK to yoU,
It’s yours, FoRever to hoLd..
If it doEsn’t
Then yoU should Know
That is was
NeveR meant to Be YourS
At aLL…


“No One FaLLs in LoVe by cHoicE,
It is by ChaNce.
No One stays in LoVe by ChanCe,
It is by WoRk.
And No oNe FaLLs oUt of LoVe by cHaNce,
It is by cHoice..


Hahaha, entry kali ni x de kaitan pun dgn madah cinta diatas tuh huahuahua..saja nak uat rojak sikit utk entry kali nih..haha




Laptop aku uat hal lagi laa..aiyooooo….die main bukak tutup lak ngan aku..


Tgh aku dok main games mahupun uat benda lain laptop tuh tertutup sendiri..mula2 bukak ok..pastu bile dh lama sikit die off sendiri..hishh..ni mesti x lain x bukan sebab virus nih..huhu..aku pun scan la laptop aku nih,,tpi x sempat nak habis scan pun die tiba2 off sendiri..so cmne la aku nak scan dn delete virus..x sempat hbis scan pun die dh off sendiri..masalah tul la..nak gi hantar kedai computer..terasa segan la plak..hehe bukan pe..laptop aku dh ngok ngek skit tmbh2 kt skrin die…maLu laaa nak hntr gi baiKi..huhu..


Aku lak bukannya reti nak adjust2 laptop ni..aku tau guna jerr..huhuhu.
so sekarang ni tgh giat nak masukkan data2 dri laptop ke cd ksg..tadi baru je hbis masukkann data dlm cd yg ke 17..nak buat jadi 18..mlz plak..kejap lgi sambung balik..saja uat persediaan..mana tau kang semua data hilang tiba2 pengsan den..so baik uat copy betul x…
selain itu bagi menghilangkan kerinduan aku pada novel2 baru yg belum berkesempatan aku utk membelinya (tgh pokai skrg nih laalala) maka aku pun try baca balik novel2 lama hehe…


actually aku hanya pernah baca sekali je 2 novel ni..pas baca terus simpan dlm almari..kirenyer ni pembacaan kali kedua la..haha..n disebabkan baru baca sekali je n novel tuh terperuk dlm almari..maka novel tu masih cantik dan nmpk cm baru beli jer..haha..baru sernok nk baca..tjuk die


1) Moga Kau Mengerti-Lily Haslina Nasir
2) Untuk Tiga Hari-Ahadiat Akashah


Baca jgn x baca…laptop cepat la kau sembuh..huhuhu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017