-->

15 Okt 2010

Aku TeNsioN/teKaNan/StreSs & yg beRkaiTan DgNnya



TensioN…oraNg Lain bukan main senang lagi dapat..dah bertukar-tukar mcm2 tempat dh pun..Aku pun sekali x kena panggiL lagi or mendapat peluang untuk merasai pengalaman itu..Huh!! nasib2x..dah mencuba or kena mencuba lagi..?boLehkah berjaya dlm situasi sekarang..mcm sukaR..huhuhu..JeLez ler aku tgk orang Lain..mcm2 pencapaian dh dicapai..adakah ini suatu diskriminasi..kebetulan mahupun suratan..x perlu korang nak mendalaminya cukup sedar membacanya..Malaz nak pikir kerana 1001 soalan yg perlu aku cari jawapan..penyelesaiannya aku biarkan jer..dan lalui hari2 mcm biasa..namun perubahan itu harus dilakukan..

-org lain dh amek lesen keta

-org lain ada keta

-org lain ada kerja tetap

-org lain nak nikah

-org lain dh ada anak..aku anak kucing pun xde lagi huhu..ada mak bapak kucing jer..huhu

How about me? Aku x termasuk dlm mana2 kategori diatas..tpi lantakla mlz nk pikir ada aku kisah..bunyi cm jelez jer aku nih..haha..ya mestila..haha..byk member dh kaya lani,,yakni ada duit sendiri, kerja tetap kalau dulu nak online tenet trpaksa susah payah gi CC bagai..lani im on mobile..fuyoo online guna hp beb..sekejap2 online eh cam jakun je aku nih wakaka..actually aku pun pernah online tenet guna hp tp dulu lah..x sanggup den mahal..haha..ptptn pun nak kena bayar nih huhuhu..


Kdg2 terpikir lak padan dgn muka aku..time ada peluang yg terhidang kt depan mata..aku tolak sebab x berani menghadapi reality di sana..pastu apa kes nak jeles tgk member2 aku kat sana tuh..tmbh2 tgk diorang upload gambar masa kt sana di FB fuh sentap sekejap..haha..sedih laaa..alangkah bagusnya kalau aku ada disana..pastu dapat gak aku tgk member yg baik dgn aku dulu tu dh or mungkin dh jumpe pengganti aku disana..suke jer die..n busy bebenor..bayang sms pun x nmpk dh..tpi bila risik2 member aku yg sorang lagi tuh die kata si kawan aku ni ada gak dok sms2 kt die gak..ckp nanti kena praktikal kt trgnu sume..huhu well kenapa aku die x sms..mungkin die x nak aku sedey kot bile die cite ttg tu sume..entahlah wallah hu alam..

Erk aku rasa dlm byk2 org yg mungkin baca entry aku nih mesti ada yg boleh agak apa yg aku tgh cite nih..hahaha…well x semua yg kita nak kita dpt..kan..sedey nape la jadi cmni..dugaaannn lerrr…byk benda yg kena dicapai..tpi entahla mood hilang la..sedang down..huhu…

KPLi dah kuar..semua pilihan terhad, berbanding sebelum ini..exam KPLI jgn cite la..susah..mcm malazzz jerr..nak mintak..tpi cuba je la..sape tahu hari mendatang kan..sape tahu tuah bakal menjelma..
Huh padan dgn Muka aku..lalaala..jom gelak ramai2..
Aku akan cuba utk terus berusaha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017