-->

10 Okt 2010

BerWajaH BaRUuu..

WeLL CERiTERA S@HB@NUuu berWAjah baRu..sempena dengan taRikh 10/10/2010 nih..aku pun mengambil keputusan untuk mengubah wajah BLog aku..yg belum pernah menukar wajahnya lagi..seBeLum ni aku amat suka dengan Layout BLog aku yang Lama..tpi entah sejak akhir2 ni makin bosaN la plak aku tengok BLog aku seNdiri..nak update pun jadi xde Mood..lagipun dh hampir setahun aku memiliki BLog ni..tapi x pernah pun menukar layout bLog aku..hari ni rasa seMangat lak nak cari design nak arrange sume hehe.mungkin semangat tarikh10/10/2010 kot wakakaka..anyway ni la hasilnya..agak meRah membara warnanya..saja nk pilih warna yg terang benderang sikit..baru terbukak mata dan pikiran hehe..


So pada yang sakit mata melihat warna BLog aku nih..x dpt la den nak noLong hehe..sabaR jelaa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017