-->

13 Okt 2010

SeAndaiNya Bisa KaU SeLaMii...



“SeandaiNya daPat KaU seLaM sama mentaFsir taSik hatiKu…cuMa teNang di peRmuKaaN dan di daSarNya BerGeLoRaa..PerSoaLan DeMi peRsoaLan..memBeLeNggu AkaL dan fiKiran..tiDak ku teMu jaWapan”..

“SeandaiNya daPat Ku Lari..Jauh Ku perGi membawa Diri..seBenarNya laNgkah terkUnci…anTara realiti dan Fantasi”..


Sebahagian drp lirik diatas yg telah diubahsuai di hujung2 tu boleh la menggambarkan serba sedikit ttg feeling aku ketika ini..
Dalam dilemma..what to do?? How to do it? Can I do it? Or it will be still the same..?


Entahlaa..aku pun x tau nak gtau cmne..sbb aku ni jenis yg susah nak ekspresskan emosi aku disini walaupun hanya menggunakan perkataan..
Aku x nak ada org yg berjaya menyelami apa yg aku rasa saat ni..tapi seandainya ada yg berjaya meneka apa yg ada di benak dan juga dihati aku saat ni..mmg die pakar laa haha..ataupun die hanya tersalah sangka..lain yg aku maksudkan lain plak yg korang pikir hehe..


Intepretasi masing2 berbeza..
(aku berhenti menaip dan berpikir serta mencari perkataan yg sesuai utk dikongsi disini)


Aku memerhatikan semua disekeliling aku..nmpknya masing2 ada kehidupan sendiri..itu lumrah..senang yg ada pada ketika ni membuatkan aku Takut! utk menempuh hari mendatang..apa kah aku berJaya memilikinya..adakah itu takdir aKu..


Aku yg masih menanti kan sinar itu..
Sinar harapan pembawa kegembiraan
Untuk aku dan org2 yg bermakna dalam hidup aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017