-->

22 Feb 2012

BoLa SePak~MaLaySia VS JePuN(Kelayakan OlimPik)



Assalammualaikum....
Malam ni akan ada perlawanan Bola sepak antara Msia ngan Jepun untuk kelayakan Olimpik di Stadium Bukit Jalil...Malaysia mmg sudah tersingkir awal dan perlawanan ngan Jepun ini hanya untuk melengkapkan jadual serta menimba pengalaman menentang pasukan Gergasi Asia gitu..Perlawanan Pertama pada Nov tahun lalu bertempat di Jepun, Malaysia tewas dengan jaringan 2-0..bagaimana pula dengan kali ini?dengar katanya Jepun ingin berpesta gol di Malaysia selain Jepun juga terdesak untuk mendapatkan Gol sebanyak mungkin bagi membolehkan mereka menjadi Juara Kumpulan dan layak secara Automatik ke Sukan Olimpik..Pasukan Malaysia pula akan turun tanpa tekanan dan akan menghalang Jepun dari kenduri gol..berjayakah mereka??

emmm aku rasa Malaysia x mungkin menang tapi mungkin boleh bagi cabaran sengit..aku just harap Malaysia sekurang-kurangnya boleh cari satu gol..x syok la asyik dapat kosong jer..n aku harap Msia dapat halang Jepun dari menjaringkan Gol dengan banyaknya...haha..kalau dapat kalah tipis dgn jepun pun kire okey la kan..cuma x nak la sampai 4-0 or 5-0..malu laa beb hehe...
kalau dapat seri dgn Jepun mmg kire bertuah sesangat la kan..tapi aku rasa cam mustahil jer hehe...
apa yg penting aku harapkan Malaysia akan memberi tentangan sengit dan menyukarkan Jepun untuk mencari gol dan harap Khairul fahmi Che mat akan dapat menangkap semua bola yg menuju ke pintu gol dengan kemas dan jayanya hehehe..Hope Malaysia juga akan mengamalkan corak menyerang bukan asyik bertahan je..Biar Jepun tuh terkejut sikit tgk peningkatan pemain2 Msia..Sebab nampak sgt diorang pandang rendah kat Msia siap nak kenduri gol bagai...ishhhh....

apa keputusannya kita tggu malam nanti..huhuhu...ada siaran langsung kat RTM kat Astro Arena x pasti lak maybe ada gak kot...Berjayakah Msia memberi saingan sengit pada Jepun or Sekadar bermain sambil lewa jer???emmmm wait n see...


Tiada ulasan:

Catat Komen

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017