-->

12 Feb 2012

JoZaN Cutz Miggu ke-5@Raja Lawak6 Muzikal Komedi..

Assalammualaikum...
mcm biasa aku share video jozan yg telah diedit siap2 masa raja lawak6 yg lalu
 yg bertemakan Muzikal Komedi..byk gak part2 lwk yg spontan yg best haha..terutama part diorang dok mengusik si Shah Slam tuh hhehehe,part zizan tertumbuk tu pun klakar gak haha suka sgt main tumbuk2 kang dh terkena kat hdung sndiri hahaha..part paling aku suka adalah dlm video yg ke-2 tuh yg undian ditutup tuh hehe..diorang siap baring2 gitu..serasi laa gitu..



Tiada ulasan:

Catat Komen

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017