-->

6 Feb 2012

ProMo PaNgguNg SabTu tv3-Kuch2 Hota Hai keLakar

"KeUngguLaN Cinta dari Sinar Mata yang BergeLoRa"lalalalalalalala

Assalammualaikum,
mesti korang perasan kan dgn promo iklan Panggung Sabtu kt tv3 tuh hahahaha..leh plak letak lagu "Dari Sinar Mata" tu hehe..tergelak aku tgk promo tuh hehe..
well sabtu depan ada filem BLockBuster Kuch-Kuch Hota Hai..jarang filem nih dimainkan kat stesen2 tv..kdg2 jer..aku ingat lagi first time tgk cite nih terus aku jadi giler wakakaka.terus aku tgk filem ni berulang-ulang kali sampai lirik lagu pun boleh hafal dh..dialog diorang pun ingat sikit2..begitulah penangan Kuch2 Hota Hai nih..aku suke tgk Shah Rukh Khan jadi playboy kolej masa nih hehe..n aku juga suka ngan watak Salman Khan dlm cite nih..sgt sweet kan..lembut jer..cuma kesian gak kat Salman Khan last2 kan sbb terpaksa melepaskan org yg dicintainya untuk hidup bahagia..sedih n touching bila part Salman Khan suruh Kajol pergi kat Shah Rukh Khan..tapi dlm masa yg sama aku suke gak sbb diorang boleh bersama kembali..
evergreen la cite nih..x jemu ditonton..semua lagu best2..
aku cuma harap tv3 x akan potong mana2 bahagian dalam cite nih..sebab setahu aku tv3 mmg suka potong scene2 dlm filem hindustan sbb panjang sgt n nak bagi laluan kat iklan2 yg berlambak tuh grrrrrrrr....ni je yg aku x suke part potong2 nih..

"tiada prinsip yg dpt melangkah ke hati"(antara dialog yg aku ingat hehehe)

2 ulasan:

  1. dah tengok dan memang best cerita kkhh ni..heeeee

    BalasPadam
  2. 5 tahun kuch2 hota hai tayang baru berpeluang tengok..hehe...tp memang best...sangat femes masa form1 1997 dulu =)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017