-->

19 Feb 2012

Cerekarama Jujur Aku DaYus SuspeN!

Assalammualaikum..
Sape tengok cerekarama semalam-Jujur aku dayus- kat tv3?aku tengok sebab ada Beto Kushairi n Nora Danish hehe..n sinopsis die leh tahan gak la..
bila tengok permulaan cerita time beto datang untuk interview tuh mmg kelakar hahaha,mati2 aku ingat die nk interview kerja rupanya interview jodoh haha siap bawak gak sijil2 yg dia ada..suke dgn watak edy tuh..confident giler kan..x pernah putus asa..adegan kat masjid tuh pun best sgt..
cuma apabila beto koma..jalan cerita dah berubah jadi serius..n timbul satu persoalan besar kenapa si Beto Kusyairi atau edy ni jadi dingin nak isteri die iaitu nora danish tu kan??mula2 aku ingat maybe die hilang ingatan tapi bukan..makin lama makin byk persoalan dgn watak Irma Hasmie pula muncul..siap mengandung semua..mcm2 tekaan yg aku buat..namun ketika pukul 11 mlm hujan dh start turun n astro aku buat hal..adoiiii gambar kt tv tu dh mula ada n xde..disebabkan service currently not available..kalau ada gambar pun mmg susah nk tgk sbb die mcm tersekat-sekat..time cite best lak la die uat hal..tension aku..sekejap xpe la gak..ni sampai habis drama tuh die uat hal..tapi disebabkan aku nak gak tgk apa ending die aku tetap tgk tv cuma aku mute kan tv tuh n baca english subtitle yg ada tuh hahaha..akhirnya terjawab sudah rupenyer ...kesian diorang kan..kesian gak Beto sbb dia ingatkan isteri die yg curang tapi lain jadinya...

Nora Danish ni banyak gak drama yg die berlakon..semua nampak muka die yg sweet tuh je hehe..takpe aku suke...n aku mmg suke ngan lakonan Beto Kusyairi nih bermula dgn Drama Warkah Terakhir:Rosli Dhoby tuh,hingga ke Geng Surau,Kashaf Imani,Juvana dan byk lagi hinggalah ke drama ni..semuanya best2..xde yg mengecewakan la..die ni ala2 mcm pelapis Rosyam Nor gitu...berbakat besar..

4 ulasan:

  1. jemput join my GA. the more the merrier :)
    http://diagonallife.blogspot.com/2012/02/awesome-ga-by-sweetybeauty-shoppe.html

    BalasPadam
  2. huhu..charm x sempat tgk...sbb dh terlena ngn baby

    BalasPadam
  3. xper nanti cuba tgk secara online..mesti ade nyer

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017