-->

21 Feb 2012

Review FileM-LaDies vs Ricky Bahl ^_^



Assalammualaikum..
okey cite kat aku nk review nih adalah cite Bollywood..antara filem yg baru juga kuar dalam hujung tahun sudah gak..aku tgk cite nih secara online kat tenet..yela nak harap tgk kat tv bila ntah kuar...x habis2 tyg filem2 yg sama berulang kali..muak aku tgk..tmbh2 pasni chanel B4U dh xde nak digantikan dgn Astro Bella..nak x nak den tgk kat tenet la jwbnya..kat internet plak x semua filem Bollywood ada English Subtitle..kalau nasib baik adala kot hehe..nasib aku faham sikit2..
Berbalik cite kat atas tuh..aku suke ngan cite nih..sbb jalan cerita dia senang difahami,x berbelit-belit..n kelakar la jugak..kisahnya bermula apabila Hero filem ini yg mana wataknya bernama Ricky Bahl suka menipu wanita2 kaya yang banyak duit..macam2 cara yg dia buat untuk dapatkan duit wanita2 ini..die menggunakan pelbagai taktik antaranya dengan bercinta dgn wanita berkenaan,setelah dapat duit terus dia melarikan dirinya,ada juga dia menggunakan taktik perniagaan dan menipu dan mcm2 cara la yg dia lakukan..

Maka dalam banyak2 wanita yg dia tipu..3 daripada nya telah membuat keputusan untuk bertemu antara satu sama lain dan bersetuju untuk bekerjasama untuk membalas dendam dan mendapatkan semula duit mereka yg ditipu oleh Ricky Bahl nih..Untuk itu diorang telah mengupah seorang wanita iaitu Anushka Sharma yg sememangnya bijak dan pandai mempengaruhi org dan dia bekerja sebagai jurujual di sebuah Pasar raya.Maka Mereka bertiga membuat rancangan dan menyuruh Anushka ni berlagak macam orang kaya yg merupakan anak hartawan bagi menarik perhatian Ricky untuk mendekatinya.Rancangan mereka berjaya apabila Ricky mula tertarik untuk mendekati Anushka..Namun tanpa mereka sedari Ricky dan Anushka mula jatuh cinta antara satu sama lain..Anushka mula tersepit antara cinta dan penipuannya..dan secara x sengaja Ricky telah melihat dan mengetahui rancangan2 wanita yg ditipunya itu dan awalnya dia sangat terkejut sebelum berlagak selamba depan Anushka..dan apa yg terjadi lepas tu..haha..korang kenalaa tgk sendiri hehehe..adakah Ricky pula akan membalas dendam sbb mereka mempermainkan perasaannya ataupun bersemuka dgn mereka dan mengalah demi cintanya hahaha..

Apa pun aku suke gandingan hero dan heroin cite ni..ini kali kedua diorang bergandingan..kali pertama mrk bergandingan dalam filem Band Baaja Baarat yg mmg box office..best cite nih..n kemudian diorang diganding dlm filem nih la plak..Personally aku mmg suka menonton filem2 lakonan Anushka Sharma ni..sbb die ni berbakat besar,orgnya tggi n manis first filem die je dah dapat berlakon dgn Shah Rukh Khan iaitu filem Rab ne Bana de Jodi..sape tgk cite ni dh?SRK pegang dua watak..best2x.Pendek kata aku enjoy tgk filem nih..x membosankan pun..kat bawah aku letak video salah satu lagu yg aku suka dlm filem ni..bila korang tgk video lagu kt bawah tuh nanti korang akan dpt tgk bagaimana taktik yg dilakukan Ricky untuk menipu para wanita tuh..hehehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017