-->

11 Feb 2012

SeGMeN SaLaM PerKeNaLaN by Miss BaNu DitUtUP!!

Assalammualaikum...
Segmen ni bermula pada 3 Feb yg lalu dan berakhir pada 10 Feb..ni adalah my first segmen..
Alhamdulilah ada 57 orang blogger yg sudi menyertainya..
terima kasih pada semua blogger2 yg menyertai dan memberi sokongan dengan menyertai segmen saya nih walaupun follower korang dah mencecah ribuan..tapi korang rajin join dan support blogger2 lain yg uat segmen..so thank you u all ^_^
Insyaallah esok saya akan kuarkan senarai semua peserta yg join Segmen saya nih daLam entry khas, so nanti korang bolehla blogwalking,tgglkan jejak,memberikan komen dan klik la apa2 yg patut yg ada dlm blog mereka semua tu nanti..
tapi korang dh leh check n semak dan juga blogwalking lebih awal kerana saya dh pun senaraikan semua link para peserta kat atas tuh klik tab kat atas tuh->List Peserta Segmen Update!!
kalau ade yg link xde cpt2 inform saya k...

2 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017