-->

7 Jan 2017

Baca Online Novel Sayang Papa Saya Tak?

Baca Online Novel Sayang Papa Saya Tak?
Baca Online Novel Sayang Papa Saya Tak? (Drama Adaptasi Novel)

Assalammualaikum..
Novel Sayang Papa Saya Tak? Karya Novelis Hanni Ramsul akan diadaptasikan menjadi Drama Bersiri dan disiarkan di Astro bagi menggantikan Drama Isteri Tuan Ihsan. Hisyam Hamid akan melakonkan watak Farish manakala Emma Maembong pula akan memegang watak sebagai Raisya. Drama Sayang Papa Saya Tak? akan disiarkan mulai 9 Januari 2017 ini. Jadi sambil - sambil tengok Drama kat tv tu, boleh la baca online Novel ini, cuma klik jer link kat bawah ni k..
Baca Online Novel Sayang Papa Saya Tak Bab 1 - Bab 25

2 ulasan:

  1. First novel HR sis baca Biarlah YM berbicara. Lepas tue terus sambung dengan Ku seru rindu itu dan pergilah air mata. Addicted woo. Hehe

    BalasPadam
  2. eehh..ehhh novel jugak ke certa yang ganti ITE tu

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017