-->

16 Jan 2017

Rombakan Bloglist Blog

Rombakan Bloglist Blog Miss BaNu StoRy

Assalammualaikum..
Semalam aku ada merombak sikit bloglist blog aku ni, sebelum ni aku ada 2 bloglist, tapi aku rombak jadi satu jer (VVIP 2017) dan masukkan link2 blog yang aku suka baca dan juga blog2 yang masukkan link blog aku dalam bloglist diorang. So pada yang nak exchange bloglist boleh la komen kat entri ini k dan pastikan masukkan link blog aku ni dalam bloglist korang k dan aku juga akan buat benda yang sama. Pada yang dah lama masukkan link blog aku dalam bloglist korang, tapi link blog korang takde dalam bloglist aku so korang boleh inform aku kat entry ni k..

5 ulasan:

  1. Salam..Blog Miss Banu Story terpilih sbg salah satu pemenang segmen bloglist akak bulan 11 thn lps..ats faktor kesihatan akak baru jer uodate..thanks

    BalasPadam
  2. Hi dear, Done letak awak dalam bloglist saya ;)

    BalasPadam
  3. @Murni Alysa oh ye ker, thank sbb inform, saya pun dah masukkan link blog akak dlm bloglist saya..

    BalasPadam
  4. @Cik Zue Thanks, saya pun dah masukkan link blog awk dlm bloglist saya.

    BalasPadam
  5. happy blogwalking ^^

    salam kenal dari brunei

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017