-->

1 Jan 2017

Ostania Mangosteen Amrita Minuman Berkhasiat Untuk Anda

Amrita Manggis / Jus Manggis, Ostania Manggis Amrita, Minuman Kesihatan, Kebaikan Ostania Mangosteen Amrita,
Ostania Mangosteen Amrita Minuman Berkhasiat Untuk Anda Sekeluarga

Assalammualaikum..
Aku yakin korang semua mesti pernah makan buah Manggis kan, tak kurang juga yang suka giler makan buah manggis kan. Sekarang ni lebih mudah dengan adanya Jus Manggis yang dinamakan Ostania Mangosteen Amrita keluaran Furlet Bioextract, dengan ada jus manggis ni korang just minum jer pada bila - bila masa, tak payah susah2 nak potong kopek, buah manggis semua dah hehe. Ostania Manggis Amrita ialah minuman yang enak dengan formulasi keseluruhan buah manggis termasuk puri dan kulitnya sekali membuatkan Ostania kaya dengan Xanthones. 
Minuman ini diperkaya dengan pelbagai khasiat baik untuk kesihatan anda. Sesuai dengan gelaran manggis sebagai "ratu buah", minuman ini penuh dengan antioksidan dan ditambah baik dengan campuran ekstrak epal, roselle, acai beri, anggur dan delima. Manggis (Garcinia mangostana L.) mempunyai kandungan kelas semulajadi yang terbanyak iaitu sebanyak 43 kelas. Manggis merupakan tumbuhan yang mempunyai kandungan kelas Xanthones terbanyak dalam kategori tumbuhan. Majoriti Xanthones terdapat pada kulit buah manggis. 
Apa itu Xanthones?

Xanthones adalah sejenis antioksidan yang berkuasa malah lebih berkesan daripada vitamin C dan vitamin E. Ramai dikalangan doktor menggelar Xanthones sebagai " Super Antioxidants". Xanthones mempunyai aktiviti biologi yang tinggi dan lebih mengejutkan ialah ia masih belum digunakan dalam perubatan moden. Menurut kajian saintifik yang dilakukan di Jepun, Xanthones mampu melawan kanser dan mampu mempengaruhi pertumbuhan awal tumor. 
Kebaikan Ostania Mangosteen Amrita
  1. Satu cawan kecil Ostania mampu mengembalikan tenaga anda dan menghilangkan dahaga
  2. Membantu pergerakan sistem penghadaman sekaligus mampu mengurangkan berat badan
  3. Tinggi dengan antioksidan dan membantu dalam peneutralan radikal-radikal bebas dalam badan (anti-kanser)
  4. Membantu sistem pencernaan anda dengan Vitamin C dan juga meningkatkan sistem imun badan.
  5. Mempunyai kelebihan anti-bakteria dan anti-fungi untuk melawan jangkitan kuman, fungi dan yis.
  6. Nilai ORAC antioksidan 14186.98
  7. Tiada tambahan gula dan pewarna tambahan dan banyak lagi
  8. Anti-penuaan
  9. Anti Kanser
  10. Anti inflamasi
Bagaimana cara minum?
Senang je, boleh terus diminum atau kalau nak lagi sedap boleh di tambah dengan ais batu. Lagi enak di minum ketika sejuk. Rasanya masam-masam manis buah manggis. Wanita mengandung tidak digalakkan untuk minum, lebih baik dapat nasihat doktor terlebih dahulu yer.

Cara penyimpanan 
Sekiranya penutup botol telah dibuka, pastikan simpan di peti sejuk.
Sekarang ni korang dah tahu kan yang Ostania Mangosteen Amrita ni memang sangat berkhasiat. Lepas aku makan Jus Manggis ni memang hilang letih dan bertenaga gitu. 
➤➤ Khas untuk semua pembaca Blog Miss Banu Story ni, Korang akan mendapat diskaun sebanyak RM10 dengan syarat korang kena membuat pembelian di laman web Furley Bioextract dan masukkan coupon code yang aku berikan dibawah ini. Coupon Code ini khas untuk pembaca blog aku je tau, so cepat - cepat pergi beli dan dapatkan diskaun okey.
➥Coupon Code : FBIO-7RT
➧Untuk Pembelian Ostania Mangosteen Amrita ini, boleh ke sini ➔ Furley Bioextract..
Untuk Maklumat Lanjut, korang boleh ke Media Sosial Furley Bioextract:-
                                                     

Selain Ostania Mangosteen Amrita ini, Furley Bioextract turut mengeluarkan produk lain seperti Spray 8, Feminine Mist yang telah aku review di entry sebelum ini, klik link kat bawah ni untuk membaca review tersebut k..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017