-->

3 Mei 2017

Makluman Untuk Semua Peserta Segmen Miss BaNu

Peserta Segmen Blogwalking & Bloglist By Miss BaNu, April 2017, segmen happy birthday to me, segmen bulan april,
Makluman Untuk Peserta Segmen Miss BaNu


Assalammualaikum..
Bagi semua peserta yang join Segmen Blogwalking & Bloglist By Miss BaNu yang tamat pada 28 April yang lalu, aku dah masukkan link - link blog korang iaitu semua peserta yang join segmen aku dalam bloglist blog aku ini iaitu VVIP 2017. Jadi bolehlah try check nanti ye, manakala untuk ucapan birthday paling best tu, aku dah pilih seorang pemenang, dan banner / watermark blog pemenang tersebut, telah aku letakkan dalam blog ini untuk tempoh masa seminggu atau pun mungkin lebih dari seminggu hehehe dan mungkin juga sebulan. Manakala untuk bloglist pula, aku akan kekalkan bloglist tersebut, sampailah dia hilang sendiri hehe ataupun sampailah aku rasa aku perlu buat rombakan bloglist tersebut. Kalau pun aku rombak bloglist tersebut, aku cuma akan remove blog - blog yang tidak aktif atau pun kurang aktif saja. Apa pun terima kasih buat semua peserta kerana sudi join segmen aku yang biasa - biasa tu hehehe. Kalau ada yang rajin nak blogwalking, bolehlah try blogwalking ke blog - blog yang join segmen aku di bawah ini.

2 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017