-->

20 Jan 2015

Senarai Pemenang Anugerah Juara Lagu Ke-29 (AJL29)

Assalammualaikum..
Anugerah Juara Lagu ke-29 berlangsung dengan meriahnyer dan menobatkan lagu Apa Khabar sebagai Juara AJL29. Ikutkan aku tak menjangka lagu tersebut boleh jadi Juara kerana aku lebih suka lagu lain, apapun semua lagu ada kelebihan masing2. Aku memang dah agak lagu Di Pintu Syurga nyanyian Dayang Nurfaizah akan menang juga, x kisahlaa tempat ke berapa pun. Apapun performance Mojo memang menjadi Juara di hati gitu. Agak muak jugak tengok Iklan Qu Puteh tuu, x cukup masa AJL berehat ada iklan tu, masa acara tengah berlangsung pun sempat gak diorang promote produk Qu Puteh ni adoii, sikit2 cukup ler kann. 
Jom tengok Senarai Pemenang AJL29

Juara: Apa Khabar - Joe Flizzow
Tempat Ke-2: Masih Aku Cinta - Shila Amzah
Tempat Ke-3: Di Pintu Syurga - Dayang Nurfaizah
Vokal Terbaik: Dayang Nurfaizah (Di Pintu Syurga)
Persembahan Terbaik : Mojo (Roman Cinta)

2 ulasan:

  1. saya tak tengok tp dr semlm tgk feed fb penuh ttg qu puteh. so memg blur la apa yg terjadi. pas tny kawan baru tau apa yg terjadi...haha...sabar jer lah =)

    Norsalihah

    BalasPadam
  2. as salam. x sempat tengok AJL sbb ada urusan keluarga. nanti abe kie muatturun di youtube aje la...

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017