-->

25 Jan 2015

Zero, Nabil, Sepahtu, Shiro, Virus dan Bocey Ke Separuh Akhir MLM2014

Assalammualaikum..
Di minggu ke 11 Maharaja Lawak Mega 2014 menyaksikan tiada penyingkiran, manakala kump Sepahtu, Virus dan Shiro berada pada kedudukan bottom three. Ini bermaksud semua peserta iaitu Zero, Nabil, Sepahtu, Shiro, Virus, Bocey akan ke peringkat Separuh Akhir MLM2014 iaitu minggu ke-12. Mengimbas semula persembahan peserta di minggu ke-11, ternyata Zero kembali bangkit dan beraksi dengan baik dalam kedua-dua tema iaitu, Silent Komedi dan Karoot Komedia. Hope Zero terus konsisten dan masuk ke final nanti. 

Apapun di minggu Separuh Akhir nanti, pastinya lebih sengit kerana di minggu tersebut pastinya akan ada satu penyingkiran. Sayanglah kalau tersingkir sebab hanya selangkah lagi untuk ke Final kan. Tak dapat nak jangka peserta mana yang bakal tersingkir nanti kerana masing2 ada kelebihan. Apapun kita tunggu dan lihat di minggu ke 12 Maharaja Lawak Mega 2014 nanti..

1 ulasan:

  1. oo peminat maharaja lawak ke??? saya tak tahu lah kenapa tp saya memg tak minat..hehe.. saya memg xleh tengok. bila tengok org pakat tengok gelak sakan, saya tengok juga apa yg best. tp satu pn saya tak rasa kelakar...hehe.. lain org lain taste dia kan. Apa pn yg kita suka janji tak menyusahkan orang =)

    <a href="http://zinziemeewah.blogspot.com'>zinziemeewah</a>

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017