-->

31 Jan 2015

Virus Tersingkir Di Separuh Akhir Maharaja Lawak Mega 2014

Assalammualaikum..
Separuh Akhir MLM2014 menyaksikan Kumpulan Virus tersingkir dan Zero, Sepahtu, Nabil, Shiro dan Bocey mara ke Final Maharaja Lawak Mega 2014. Nampaknya bukan rezeki Virus untuk ke Final musim ini. Rasanya next season better Zizan kekal bersama Jozan jer dan jangan join group lain dah. Jambu pula memang dah serasi berdua, bila bertiga ni nampak macam kurang serasi sikit walaupun semua dah lama kenal sejak Raja Lawak 1 lagi. Apapun All The Best untuk Zizan, Pak Yus dan Tauke. Berbalik pada saingan Separuh Akhir MLM2014 jumaat lalu, tema Props dan Loghat agak susah juga, ternyata untuk tema Loghat hanya Nabil saja yang mampu dapat 5 bintang.

Apapun Nabil cemerlang di minggu Separuh Akhir ini dan melayakkannya untuk ke Final. Zero pecah rekod kerana berjaya menjejakkan kaki buat pertama kalinya ke Final MLM2014 ini, tahniah buat Zero dan semua peserta lain. Tema untuk Final Maharaja Lawak Mega 2014 ni nanti pastinya Muzikal Komedi dan Bebas. Agak2 korang Sape yang bakal menang MLM2014 ni yer???

1 ulasan:

  1. Ramai pakat dok tengok MLM ni rupanya..hehe. Td baca kt blog org lain kata Fazura kena hentam teruk ngan peminat virus seb bg 3 bintang jer smpai diaorg tersingkir. pakat xpuas hati n bash Fazura kt twitter dia...hehe

    zinziemeewah

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017