-->

14 Okt 2017

Minggu Ke - 6 Super Spontan Superstar 2017 - Rahim Tersingkir

Super Spontan Superstar 2017, Rahim Tersingkir, Peserta, Kumpulan, Tenggiling Taiko, King Musang, Permainan, Game, Spontan, Artis Jemputan, Kilafairy, Tomok, Soal Menyoal, Duduk Bongkok Berdiri dan Baring, Pilihan Lain, Sidang Media Spontan, Sinetron Kehidupan,
Minggu Ke - 6 Super Spontan Superstar 2017 - Rahim Tersingkir

Assalammualaikum..
Agak kelakar bila aku tengok Super Spontan Superstar 2017 yang 9.30 malam tu, masa team Tenggiling Taiko kena denda tu. Memang huru hara pentas bila ada yang takut nak pegang dan pindahkan belut dengan tangan tu. Kelihatan Rahim, Ozlynn macam takut dan geli dengan Belut itu. Dato Ac Mizal pun tak berani dekat hahaha. Apa pun ramai juga yang terkejut bila Rahim tersingkir di minggu Ke - 6 Super Spontan Superstar 2017 ini. Aku sendiri pun tak jangka yang Rahim tersingkir, lagi pun Rahim memang dah sering dapat ke Final Super Spontan, jadi untuk tahun ini aku ingat dia akan dapat masuk ke final juga, tapi tersingkir pula. Rahim juga pernah menang imuniti di minggu - minggu awal dulu. Tomok dan Kilafairy menjadi artis jemputan untuk minggu ini, selain itu Dato AC dan Amir turut main game soal - menyoal di penghujung rancangan.

Antara game yang diorang main pada minggu ini terdiri daripada Sketsa Soal Menyoal, Duduk Bongkok Berdiri dan Baring, game Pilihan Lain, Sidang Media Spontan dan akhir sekali Sinetron Kehidupan. Game yang paling aku suka dan berjaya buat aku tergelak adalah game Soal Menyoal dan Game Sinetron Kehidupan / Sinetron Spontan. Apa pun good luck untuk semua peserta, agak - agak korang siapa yang akan ke final nanti ye?. Aku hope Amy Mastura boleh lepas ke final.
Miss Banu Signature, Blogger, Blog, Miss Banu, Tandatangan, Blog Miss Banu Story,

2 ulasan:

  1. tak pernah lagi tengok super spontan ni tapi macam menarik jugak game dia

    BalasPadam
  2. tak sepatutnya rahim keluar..pelik program ni...haha

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017