-->

30 Okt 2017

Nuffnang Makin Meriah Dengan CPUV?

Nuffnang, CPUV, Iklan Nuffnang Di Blog, Blogger, Blog Miss Banu Story, Google Adsense, Blog Kedua,
Nuffnang Makin Meriah Dengan CPUV?

Assalammualaikum..
Serius dah lama tak buat enty pasal Nuffnang ni, walaubagaimanapun aku masih setia dengan Nuffnang ini. Bagi aku tak kisahlah earningnya naik naik sikit - sikit pun, yang penting CPUV tetap ada dan aku perasan juga cpuv untuk bulan September dan Oktober ini agak banyak juga berbanding kebiasaan. Apa pun tu semua rezeki kan, lagi pun Nuffnang ini mudah dan menyenangkan, tak perlu banyak syarat kalau nak letak iklan Nuffnang di blog berbanding yang lain. Lagi pun aku tak mohon google adsense untuk Blog Miss Banu Story ini, kenapa aku tak mohon? sebab aku malas nak rombak balik blog ini hahaha. Apa pun alhamdulilah Blog kedua aku baru saja lulus Google Adsense pada 26 Oktober yang lalu setelah melalui pelbagai perubahan dan rombakan hahaha. Blog kedua tu masih baru, tak begitu banyak entry, jadi tak susahlah nak buat rombakan, cuma kena tukar dan tambah sana sini saja. Semoga kita semua terus dimurahkan rezeki ye.
Miss Banu Signature, Blogger, Blog, Miss Banu, Tandatangan, Blog Miss Banu Story,

1 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017