-->

18 Dis 2021

Top 16 Drama Korea Terbaik Tahun 2020 Pilihan Miss Banu

Top 16 Drama Korea Terbaik Tahun 2020 Pilihan Miss Banu

Patutnya buat entry ni hujung tahun sudah atau awal tahun ni hahaha, tapi baru sekarang nak buat, punya lambat hahahaha. Maklumlah tak sempat nak update sangat dengan laptop rosak sebelum ni dan macam - macma hal lagi. List kat bawah ni ikut pilihan akulaaa yang mana aku suka tengok, citarasa aku gitu. Pada yang tercari - cari drama apa yang best, bolehlah try tengok drama - drama dalam list aku ini okey. Simple - simple saja, Aku senaraikan ja dulu, nanti2 aku huraikan hehe.

1 - Crash Landing On You

2- Itaewon Class


3- Flower Of Evil

4 - The King : Eternal Monarch

5 - Tale Of The Nine Tailed

6 - Penthouse

7 - 365 : Repeat The Year

8 - Home Sweet Home

9 - Stove League

10 - Its Okay To Not Be Okay

11 - Missing : The Other Side

12 - The Game Towards Zero

13 - My Dangerous Wife

14 - Diary Of Prosecutor

15 - Was It Love

16 - Backstreet Rookie

Jom Baca Ini Juga 👉👉 Telefilem Bayang Lakonan Hazama (Astro Citra)


3 ulasan:

  1. tengok the king Eternal monorch aje sampai habis. yg lain ada yg tgk skip skip..tp banyak yg tak tengok

    BalasPadam
  2. 7/16 dah khatam. byk lagi drama korea tahun lepas tak sempat nak tengok..hehe

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017