-->

14 Nov 2010

AkhirNya wuJud jugaK BLog ke-2 aku..

HeLLo guys…akhirnya 1 bLog baru telah wujud…hehe..actually aku khaskan blog ni utk joiN segala Kontest/Giveaway yang ada di muka bumi ini hahaha..tiba2 ada masa lak utk buat blog baru hehe..

Selain itu Blog baru tuh juga akan menyenaraikan semua BLog List CeRitERaa S@HB@Nuu nih kat sana..seLain gambar-gambar Banner Kontest/Giveaway yang pernah dan sedang aku sertai..
So bLog nih akan jadi BLog PersoNaL laa..hehe..tapi tengok la cmne nanti..aku ni kadang2 bedal je gak nanti hehe..
So kepada sape2 yang baca entry nih sile2 leh berkunjung ke Blog nih dan juga ke BLog sana..juga yer..hehe n become My Follower gak ek..hehe..TQ..


Adress BLog kedua aku..
http://sahbanu-mulaan.blogspot.com
jemput2..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017