-->

21 Nov 2010

tHaNkz My FoLLoweR..100 + now..^_^

Nah untuk korang sume..hehehe..amik sorang satu ye hehe....

SaLam..entry rini adalah berkaitan dengan all My Follower yg terSayAng.. ^_^ hehe

Well Alhamdulilah follower aku dah mencecah ke 100 orang dan kini menjadi 103 oraNg..mekasih pada uols sebab sudi follow BLog aku yg x seberapa nih..x kurang juga yg rajin beri komen..mekasih byk2..i really appreciate that.. =)
Teruskan menyokong BLog aku yerr..mcm p/raya lak hehe


Emm x pernah la aku sangka akan mencecah ke 100 lebih..tpi alhamdulilah..orang lain dah beratus-ratus lebih x heran pun..tapi aku baru 100 dh kecoh hehe..well x kisah la..janji aku menghargai semua follower blog aku..tmbh2 yg setia dan selalu baca blog aku..time kasih juga kat semua silent reader aku tu pun lau ada laa..
Anyway best ke blog aku nih..emm wallah hu alam..aku menulis apa yang aku rasa..dan yg nak aku kongsikan bersma korang..
Aku harap kita saling keep in touch k..xde la diam menyepi je k..


Jom kita tengok sape follower blog aku yg ke-100-
Orgnya adalah cik Nanie…
Xde hadiah nak kasi..Cuma ucapan time kasih dapat diberikan dan juga utk yg lain juga..
Sape2 nak kenal ngan cik Nanie kita nih leh le melawat ke BLog die di
http://naniedean.blogspot.com
mengikut kata cik nanie, die ni jenis orang yg yang suka geLak..kirenyer ceria gitu..hehe xpe gelak selalu tu leh awek muda maa.. hehehe..die juga suka baca novel n tgk cite korea..so nak tau lebih lanjut gi terjah blog Nanie yerr..tahniah kerana beliau jadi follower yg ke 100 utk blog CeRiteRaa S@HB@Nuu



ok follower yg ke 101 pula adalah AROL..nama penuh beliau Hazrul bin Mamat..beliau merupakan seorang suami dan bapa kepada seorang anak perempuan berusia 4 tahun..
ok..kalau nak tau lebih lanjut ttg Arol nih leh le ke Blog beliau di http://hazrulmamat.blogspot.com manakala follower aku yg ke 102 adalah tinie dan follower yg ke 103 adalah asyraf..dan follower yg ke 104 adalah miezanier

so thank you uols..

1 ulasan:

  1. seronotnye dah sampai seratus,nak menyampai ke 50 pun tak sampai2 lagi ni hehehe

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017