-->

23 Nov 2010

LaGu-LaGU yaNg LayaK ke AnuGerah JuaRa LaGu ke 25

1) HaNyut-FaizaL taHir

2) KebaHagiaaN daLam PerPisaHaN-SHaHiR AF8
3) NoktaH CiNta-HaFiz AF7
4) DRaMa KiNg-MUH, BLacK..
5) Ku Ada KaMu-AdiRa AF8
6) CiNta SeMpuRnA-YuNa
7) PELita-A.P.I
8) BerLaRi-ToMok
9) SoFea JaNe-BLacK
10) MeNcaRi KoNkLusi-HuJaN
11) SeLaMat MaLam-FaizaL taHir
12) ExtRavaGaNza-BuNkfaCe
13) JaHat-StaCy AF6
14) ToLoNg iNgatKaN aKu-Ana RaFaLi..


AnuGerah JuaRa Lagu akan berlanGsung paDa 9 JaNuAri 2011 di Stadium Putra Bukit JaLiL..
Emm sume lagu best2..aku sukeee..Cuma aku x berapa minat ngan kump HUjan lalala…rasanya lagu Selamat Malam dri faizal tahir ada peluang cerah nak menang..
Aku paling suke lagu Adira, stacy, yuna ,A.P.I, lagu Ana rafali pun ok gak..haha mcm semua lak aku suke..tapi paling suke lagu Ku Ada kamu..lembut dan sedap jerr dengar..lalalala…
separuh akhir-3 dan full result

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017