-->

20 Nov 2010

KisaH BLogwaLkiNg..


Salam..wah penat plak berblogwalking..hehe..hari ni x join pape contest pon..just usha2 jer..n adala aku jumpe 3 kontest/GA yg aku niat nak join..tapi x uat entry lagi..hari ni aku just blogwalking..aku view link2 blog korang yg korang tgglkan kat shout mix aku tuh..banyak gak..so sekali harung aku singgah kt blog korang..ade blog yg lmbt gler loading..hehe..bile aku nak follow..butang follow x kuar2 sampai ke sudah..emm sorry la ye..x dpt den nak nolong..so apa kata korang follow aku dulu hehe ^_^

Time nak berblogwalking ni la..tenet aku jadi slow dan lembab gilerrr..adoiiii tension menungguuuu..


Emmm dlm dok berblogwalking terjumpe la satu blog nih yg bercerita ttg kisah Panasss Uncleseekers ngan ciK Puan Aishah tuh..n die ada la bagi link ke blog Uncleseekers tuh..haha pendedahan terhebat di alaf baru yg dibuat sendiri oleh tuan punye badan..sape lgi uncle seekers tulaa..well pendedahan berani mati laa..siap ada gambar,bukti dan macam2 lagi..x kurang juga ramai giler yg beri komen mengutuk die kaw-kaw diblog die..


Pendedahan die ni dah mcm membuka aib cik puan Aishah tuh..agak kurang sopan..and pasti ramai yg cakap “x ku sangka cempedak jadi nangka”
Cite Kisah cinta syhhh diorang nih boleh la korang tgk kat blog uncleseekers nih..di http://uncleseekers.blogspot.com ada 7 part tau..baca satu2 yer..haha

Emmm tenet yg slow nih buat aku tension..x dpt nak berblogwalking dgn betul..cisss…xpela pelan2 huhuhu..
Risau plak tengok kucing aku si Lolen nih..dok bersin2..jgn laa sampai sakitt lak..adoiiiii...lolen jaga kesihatanmuuu...huhuhu

1 ulasan:

  1. JOMJOIN GA HATI GETAH

    http://hatikuhatigetah.blogspot.com/2010/11/jom-join-hatikuhatigetah-giveaway.html

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017