-->

13 Nov 2010

kEteRujaAn joiN CoNtest/GiveAway

HaLoo..meriah plak aku tengok bLog aku sejak dua menjak nih..haha meriah ke semak sebenarnya hehe..maklumlah start je awal bulan nih..tiba2 aku teruja lak nak join macam2 contest/Giveaway yg dianjurkan oleh para Blogger..sebelum nih aku x berapa heran pon..mungkin sebelum nih aku x berapa terror lagi nak join benda2 nih sume..bile dah try sekali..rasa teruja dan seronok plak..walaupun skala untuk meNang amat la tipis sekali hehe..

Ikutkan bulan ni jer dah dekat 30 Contest/GA yg aku join..aku cakap dekat2 jer..x sampai 30 pun hehe..jadi agak penin dgn banner contest/GA yang banyak tuh..sidebar aku nak penuh dah..tu pun nasib ade cntest/GA yg aku join x letak syarat wajib utk letak banner kat S.bar..ikutkan aku nak letak semua banner…tpi takut x muat..dan blog jadi tambah berat..tapi kadang2 aku suke plak tgk banner byk2 nmpk cam warna warni dan meriah gitu..


Mungkin ada yang akan kata buat la blog baru dan khususkannya hanya utk join contest..
Aku pun ada fikir camtu gak..tapi xde masa lagi la nak buat blog baru..nak decorate bagai..tapi nanti ada masa nak try gak..tpi sekarang still guna bLog Ceriteraa S@HB@Nuu ni laaa…
Kalau korang rasa semak sgt blog aku..faham2 jelaa..hehehhe..
Setakat ini, banyak result Contest/GA x diumumkan lagi..yg aku baru tau 2 result jr..maknanya setakat ni aku x berjaya laa heehe..xde rezeki..harap2 dlm banyak2 Contest/GA yg aku join tuh adala yg sangkut..baru la lagi semangat nak menjoinkan diri..tul x..


Setakat ni adala dlm 4-5 GA yang aku rase nak tumpang sekaki join..tpi xde masa lagi nak uat entry..lagipun tarikh tutup die lambat lgi..so releks dulu..ahakss..
Well kepada korang yg lain lau ada apa2 contest/GA yang best utk disertai jgn upe gtau aku k..tag aku pun okey jer..hehe
Thanks suMe…
gmbr hiasan jer hehehe

2 ulasan:

  1. Btul tu, bila mood GA/contest tgh syok mai, layankan jela.. hehee..

    BalasPadam
  2. So, tak nak join ke yang kat blog cahayamylife tu?

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017