-->

6 Nov 2010

huHuhu kejeLesan kemBali menyerang..

huhu..budak2 DPLI x lama lagi nak praktikal..Boleh pilih sama ada kat terengganu or Selangor kot..sumenyer jauh dari Penang haha..masak aku lau aku pun ada kat saNa hehehe..


entahlaa..kadang2 x rasa apa2 pun..tapi kadang2 terasa saYu lak sebab diorang x lama lagi dh leh jadi Guru tetap waaaaa…dah la nak lulus temuduga DPLi tuh bukan seNang..pastu dpt plak tawaran..haiiiiii kenapa laa nasib aku malang..huhu dh berjaya pun nak gi Upsi tuh..tp tiba2 halangan mendatang..kalau x mesti aku skrg bakal Cikgu ..


ni kalau apply semula entah dpt ke x..
sedihhhh…setiap kali aku nengok depa dok berbincang kt fb ttg dpli or praktikal mesti wa sentap..apsal ek..hahaha..tu belum tgk gmbr diorang kt sinun nun..
huhuhu..entahLahh…..kadang2 rasa down sgt…


xpe2x aku pujuk hati aku nih..wahai hati sabarlah..semoga ada hikmah disebaliknya yg pastinya lebih baik untuk aku..
+-+ huhuhuh..


Lirik lagu yg sesuai utk aku ketika ni…
HeNdak Ku NanGis..
TiaDa berAirmata…
Hendak ku SeNyum…
tiaDa siaPa nak TeMann..
KaLauLah Nasib..
sudAh teRsurat…
bEgini Hebat…
Apa Nak Buat………..
Lalalalalala
diMana…kan ku caRi gaNti…lalalala

cuba teka lirik lagu apa kat atas tuh hehehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017