-->

22 Jun 2011

JoZaN,SePah,JaMbU dan NabiL ke FinaL MaHaRaJa LawaK!!!



Hiii semua tengok tak Maharaja Lawak..minggu ke-12 di J.B…mmg meriah gilerrr…menyaksikan kump Sepah mendapat sokongan dan sorakan paling kuat maklumlah diorang mmg orang JoHor kan..hehe..n persembahan diorang pun best..aku rase sepanjang M.Lwk berlangsung Kumpulan Sepah adalah yg paling konsisten sekali..x pernah mengecewakan langsung..dari minggu pertama hinggalah ke minggu-12…walaubagaimanapun kump Sepah berada dikedudukan ke-2 dibelakang JoZan selepas undian ditutup.Ini bermakna JoZan mendapat markah paling tinggi untuk undian dan markah dri pihak Juri..Minggu ke-12 juga menyaksikan Kumpulan R2 dan Kump JaMbu tersingkir..namun kump JamBu terselamat kerana juri menggunakan immuniti yg ada pada diorang..final M.Lwk akan berlangsung di Stadium Melawati KL..

Berikut adalah kedudukan dan markah peserta Maharaja Lawak selepas undian ditutup:
1. JOZAN - 61
2. SEPAH - 56
3. NABIL - 55
4. JAMBU - 49
5. R2 - 35
Ok..ini adalah penilaian aku mengikut persembahan mereka


1) JoZaN-Hehehe Jozan besttt.n berada di tempat pertama utk pilihan aku,,.aku paling suka masa diorang ngan Linda Onn tuh..hehehe lawak..siap nak peluk2 tau.yg tak tahan nama fahrin pun leh ada sekali hehehe..

2) SePaH-bagi aku Sepah mmg konsisten..Cuma lawak kedua diorang tuh xde la lawak sgt..tpi penonton leh ketawa terbahak-bahak..emmm apa2 pun Sepah Bestt gak…saingan yg sengit utk Jozan
3) JaMBu-di tempat ketiga mengikut pilihan aku, pusingan pertama JamBu kurengg best..pusingan kedua dengan sketsa SaKa..tuh mmg menjadi bagi aku..hehe lawak..
4) R2-ditempat ke-4,bagi aku pusingan pertama ttg sketsa pancing ikan tuh xde la best sgt..yg kedua tuh kire okey la bergandingan dgn Ali Mamak untuk sketsa berdebat..
5) NaBiL-Minggu nih bagi aku Nabil x best..pusingan pertama bolehla tahan..tapi pusingan kedua mmg hampeh..x best..

Sape ek Juara???harap2 JoZannnnnnn……


Wahhhh lepas nih MaHaraja Lawak dh Hbisss…huhuhu sunyilaaa hari2 ku tanpa gelak ketawa bila M.LWK tiadaaaaaa…emmmmmmmmmmmmmmmmmmmm -_- =(

Tiada ulasan:

Catat Komen

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017