-->

16 Ogo 2011

CitE PeNuNggU IsTaNa-TipaH tErtiPu!


Rasanya aku adalah orang yang paling lambat sekali tengok movie Penunggu Istana nih..hehehe..sepatutnya dh boleh tengok awal2 lagi..tapi xde mood nak seram2 lagi.hehe..so memang seram gak cite nih hehe..aku siap mute kan volume bila sampai part2 yg menyeramkan…hehe..so filem nih mmg meninggalkan tanda tanya yang besar untuk aku..lepas je habis cite nih ayat pertama yg kuar dri mulut aku adalah “BiaR BetuL!!!!!”

Banyak sungguh prtanyaan yg bermain kat kepala aku nih hehe..
“Biar betul ada yang hilang ada 2 orang yang meninggal”?
“xde pun masuk surat khabar or berita pasal diorang yang meninggal dan hilang nih sume”?
“Sara Ali tu releks jer berlakon mcm2 filem lepas tuh xde trauma pe pun”?
“Dalam cite tuh siap ada ucapan takziah untuk keluarga mangsa,pastu kononnya kes tu masih disiasat oleh Polis Perak…
“Pastu kat BLog UncLeSeekers tu pun dia x dpt nak beri apa2 jawapan..die cakap maaf kerana x dpt nk jwb pertanyaan semua..”


Aku macam x berapa nak percaya..pastu terus laa aku search kat tenet…
Akhirnya…rupenyerr diorang tuh semua Hidup lagi!!sihat walafiat kot..aktif lagi dngan Facebook masing2..hahaha camne cite tuh?ape kes main tipu2 bagai nih..
Yg tak tahan tuh siap ada ucapan takziah semua..menipu penonton tuh..kata filem reallll…xde tokok tambah..alahaiii..
Ada yg kata filem nih 70% je yg betul..yg lain sengaja ditokok tambah bagi menyedapkan jalan cite..


Banyak gak blog2 dan forum2 yg aku baca pasal komen mereka mengenai kebenaran dan kesahihan cite Penunggu Istana nih..
Ramai yg x puas hati..sbb rasa tertipuuu..ada yg sempat sedekakan Al-Fatihah kepada mereka yg dikatakan kononnya tela meninggal..
Mcm2 hal…patutla promosi cite nih x dibuat besar-besaran..
Tapi pepun cite nih antara cite yg berjaya buat aku tertanya-tanya tahap melampau hahahaha…

1 ulasan:

  1. Hana xpernh tau pun kewujudan cite ni. haha lagi dahsyat kn? hehe

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017