-->

2 Ogo 2011

HadiaH GA baRu samPai bebeRapa Hari Lepas

Setelah lama ditunggu..akhirnya hadiah GA baru sampai beberapa hari lepas..
Banner GA berkenaan aku x jumpa lak..sedangkan aku dh save sebelum ni..
akhirnya letak gambar yg kat atas tuh walaupun xde kaitan sgt pun hahaha...
GA yg aku menang ni adalah Dayana AZ GA kot lau x silap laa..dh lama sgt..so x brp ingat..
GA tuh byk penaja..aku dpt under penaja lain yg ada dua pemenang..
n aku dapat hadiah BuKU...yg bertajuk :Buat Duit dengan Foto"..
ok laa..tambah pengetahuan baru kan hehe..
sorry la x dpt nak upload gambar hadiah..sbb malas nak selongkar kamera heeeee..
kamera hp pulak mmg hampeh..bukan clear pun..
so ni la GA yg aku menang..
GA yg aku join lepas2 tuh dah kurang bertuah lak..asyik x menang..adoiiihaiiii...
so sekarang dh slow sikit join GA nih..mood malas dtg menyerang..haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017