-->

17 Okt 2011

Shin Min Ah & Lee Seung Gi dlm cite My Girlfriend is a Gumiho =)

Shin Min Ah as MiHo

AsSaLammualaikum n hello everybody..
sila lah menjamu mata melihat Picture2 dri Korean Drama My GirlFriend is Gumiho..sangat suke dgn Miho n Dae-woong hehe..
actually skrg dlm proses menonton episod akhir cite nih..tonton scra online jer..n yg pasti cite nih happ ending hehe bru la senang hati nk tgk..well skrg nih lembab betul loading nya utk episod akhir cite nih..jadi aku pun saja la update Blog jap..n letak pic2 comel diorang hehe..
x byk yg aku nak tulis kali nih..so korang layan la gambar2 dlm entry nih dulu ek..nanti aku update lebih detail ttg cite nih k....n letak byk gmbr lg hehehe..

Para Pelakon dlm My GF is a Gumiho..
Hero n Heroin cite nih iaitu Lee Seung Gi & Shin Min Ah
Alolololo comeynyer..Dae-woong n MiHo...
hehehe ape kes..
menang award best couple menerusi drama ni..

nomu nomu 6x cuaaaa...
artis serba boleh(kedua-duanya adalah penyanyi,model,pelakon,pengacara)

4 ulasan:

  1. Daa tengok citer dia . Sweet ! XD

    BalasPadam
  2. hehe betul tu Zana..so sweet kan.anyway smlm dh beli dvd cite nih hehe..so nanti bila2 leh tgk cite ni utk kali kedua lak..

    BalasPadam
  3. saya minat giler cite ni. hehe.

    BalasPadam
  4. Nasz-Saya bukan setakat minat giler cite nih,saya dah tahap angau sume la kat cite nih hihihi..
    luv miho n dae-woong..

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017